فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۱۰۲ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - جمال ارشدی امروز در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان دیواندره گفت: ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال شامل افتتاح ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی، گاز رسانی به واحد‌های صنعتی و طرح‌های کشاورزی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان دیواندره می گوید: در بخش روستایی نیز ۵۷ پروژه دهیاری‌ها شامل سنگ فرش معابر، طرح هادی، احداث زمین ورزشی و شبکه فاضلاب با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او در ادامه به شاخص‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و گفت: تجلیل از زنان موفق در عرصه‌های مختلف، کلنگ زنی ۴ پروژه گاز رسانی به روستا‌های کانی سید مراد، مره دره، قلاوه و روستای دباغ با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر این برنامه‌ها است.

ارشدی  با بیان اینکه دهه فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه و نوید بخش تجلی اراده پروردگار برای استقرار حکومت صالحان و مستضعفین است.

فرماندار دیواندره با تاکید بر اینکه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در مسیرگام دوم انقلاب حرکت کنیم، می گوید: در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی می‌شویم و در راستای عدالت خواهی، فساد ستیزی، ساده زیستی و پذیرش خطای متواضعانه حرکت می‌کنیم.

ارشدی گفت: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن به تمام جهانیان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.

او با اشاره به اینکه خدمات دولت باید در ایام دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش‌های مختلف برسد، می گوید: مسئولان شهرستان با برنامه ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.