دادگستری همدان حامی دستگاه‌های اجرایی برای احیای واحد‌های تولیدی است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمدرضا عدالتخواه گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان آماده تعامل و همکاری با مدیران دستگاه‌های متولی برای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل است.

او روز جمعه در شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان همدان گفت:  باید همه همت و تلاش مسئولان به احیای واحد‌های تولیدی راکد معطوف شود.

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: بازگرداندن واحد‌های تعطیل به چرخه تولید سبب کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی می‌شود.

 عدالتخواه از تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت پیشگیری، بازرسی و دادستانی برای بررسی تخلفات رخ داده در نحوه واگذاری زمین‌های مربوط به شهرک بنکداران خبر داد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان همدان این کارگروه همچنین می‌تواند در صورت نیاز از حضور مسئولان ادارات نیز بهره‌مند شود و برای دفاع از حقوق بیت المال درباره چرایی تعطیلی واحد‌های تولیدی تحقیق کند.

او بر شناسایی و احصا مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های تعطیل یا نیمه تعطیل تاکید کرد.

عدالتخواه گفت: از دیگر کارکرد‌های تشکیل این کارگروه ویژه ارائه راهکار‌های اصولی و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا با دستگاه‌های متولی با هدف کمک به احیای این واحد‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: تعطیلی تعدادی از واحد‌های تولیدی به دلیل آن است که بازار دیگر نیاز به محصولاتشان ندارد، در حالی که این واحد‌ها می‌توانند با مشاوره متخصصان، تغییر در نوع محصولات تولیدی و خریداری ماشین آلات جدید و به روز به چرخه تولید بازگردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار