هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۴ دیدار به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و روز گذشته هم ۳ بازی برگزار شد. در اولین بازی امروز تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و راگای تهران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند اصفهان موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند. نماینده اصفهان با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و هم چنان در صدر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی امروز، تیم فوتسال کراپ الوند قزوین رو در روی ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان توانست حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ الوند با این پیروزی ۴۶ امتیازی شده و رده دوم جدول را در اختیار دارند.

تیم فوتسال مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی هم امروز به مصاف فولاد زرند ایرانیان رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد. مس سونگون با این برتری ۴۵ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.  

در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم فرش آرای مشهد و شهروند ساری رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. فرش آرا با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و شهروند ساری هم با کسب ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه (چهاردهم و پانزدهم بهمن) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار