استاندار ایلام:

منشور دولت سیزدهم توانمند کردن نیازمندان جامعه است

استاندار ایلام بر لزوم حمایت جدی از افراد ناتوان جامعه به عنوان منشور دولت سیزدهم تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -حسن بهرام نیا روز جمعه در سفر غیررسمی به شهرستان ملکشاهی در دیدار با یک خانواده کم بضاعت حادثه دیده این شهرستان گفت: منشور دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنان است که برای تحقق این مهم تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

او در این دیدار که مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی و جمعی دیگر از مسوولان استانی حضور داشتند، ضمن رسیدگی به مشکلات این خانواده دستورات لازم برای رسیدگی فوری را صادر کردند.

استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم یک دولت مردمی، در کنار مردم و برای مردم است.

او گفت: ساعت ۱۹ روز گذشته زمانی که متوجه مشکل این خانواده شدم، بسیار ناراحت و متاثر گشتم و بلافاصله با هماهنگی مدیران ذی ربط مقرر شد امروز برای عیادت و دلجویی و همراهی خدمت برسیم.

بهرام نیا ضمن تاکید بر این مهم که در همه شرایط به ویژه سختی‌ها در کنار مردم هستیم، گفت: امروز در آستانه دهه مبارک فجر هستیم و در این فضای معنوی و مقدس نگاه دولت و نظام رفع مشکلات به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه است.

او گفت: اینجا از همه مردم و به ویژه رسانه‌ها می‌خواهم که صدای محرومانی باشند که از دید ما پنهان هستند تا در راستای پیگیری و رفع مسائل و مشکلات آنان اقدامات لازم انجام دهیم.

 در پایان این دیدار نماینده عالی دولت به مسوولان ذیرربط استانی و شهرستانی دستور داد تا مسائل و مشکلات این خانواده کم بضاعت که یکی از اعضای آن در اثر حادثه تصادف در کما است را با قید فوریت پیگیری و حل و فصل کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.