اقلیمی: به خاطر شیوع امیکرون قایقرانان زودتر به تهران می‌آیند

مدیرفنی تیم ملی قایقرانی گفت: به خاطر شیوع ویروس امیکرون فرمانداری بندرعباس به ما اعلام کرد که تاریخ اردو را کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان جهت شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگزوی چین این روز‌ها تمرینات خود را  در بندر خمیر بر پا کرده است. این اردو ابتدا قرار بود به مدت ۴۵ روز برگزار شود، اما بعد از شیوع ویروس امیکرون در کشور مسئولان استان بندرعباس به فدراسیون قایقرانی اعلام کردند که به خاطر سرعت این ویروس بهتر است تعداد روز‌های اردو را کاهش داده و به همین دلیل قایقرانان کشورمان قرار است نوزدهم بهمن به تهران برگردند.

به خاطر شیوع امیکرون قایقرانان زودتر به تهران می‌آیند

ایرج اقلیمی مدیر فنی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: طبق برنامه ریزی قرار بود اردوی تیم ملی ۴۵ روز در بندر خمیر برگزار شود، اما به خاطر شیوع ویروس امیکرون فرمانداری شهرستان بندر خیمر به ما اعلام کرد که بهتر است تاریخ اردو را کاهش داده تا ملی پوشان به این ویروس مبتلا نشوند. به همین دلیل قرار شد نوزدهم بهمن ماه به تهران برگشته تا بقیه تمرینات خود را در دریاچه آزادی برگزار کنیم.

در اردویی که تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در بندر خمیر برگزار کرده است، تست کرونای ۲ نفر از ملی پوشان مثبت شده بود و حالا بعد از گذراندن دوران قرنطینه تست آن‌ها منفی شده و مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند.

تست ۲ ورزشکاری که کرونا گرفته بودند، منفی شد

ما هر ۳ روز یک بار از ورزشکارانمان تست می‌گیریم و در آخرین تستی که روز گذشته انجام دادیم خوشبختانه تست همه ورزشکاران منفی بود. آن ۲ نفر هم که تستشان مثبت شده بود، یکی از آن‌ها مربی تیم ملی است که دچار سرماخوردگی شده بود و آن یکی هم جزء ورزشکارانمان بود که هیچگونه علائم خاصی نداشت. متاسفانه بعد از دادن تست معلوم شد که تستشان مثبت شده است. خدا را شکر الان وضعیت خوبی دارند و در کنار سایر ورزشکاران به تمرین می‌پردازند.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا در بخش آب‌های آرام فروردین ماه سال آینده به میزبانی تایلند شروع می‌شود و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا ملی پوشان کایاک را به این رقابت‌ها اعزام کنند.


بیشتر بخوانید


بندر خمیر پیست تمرین ندارد

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده برگزار می‌شود قرار است بعد از بازگشت از بندر خمیر بقیه تمریناتمان را در تهران انجام دهیم. بندر خمیر پیستی برای تمرین ندارد و ورزشکارانمان در اینجا فقط به کار‌های استقامتی می‌پردازند. به همین خاطر بعد از رسیدن به تهران کار‌های تکنیکی و تاکتیکی را انجام می‌دهیم تا قایقرانانمان برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار