فرماندار باشت گفت: وضعیت کرونا در شهرستان باشت از وضعیت آبی به زرد تغییر یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - نادر گرامی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در شهرستان باشت از آبی به زرد تغییر یافته از شهروندان خواست در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی این ویروس حساسیت بیشتری داشته باشند.

او در نشست ستاد کرونا با بیان اینکه بیشترین افراد آلوده به ویروس کرونا در باشت در شهر بوستان شناسایی شده گفت: برنامه ریزی ویژه ای برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این شهر انجام شود.

گرامی گفت: شهر بوستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده گچساران به شیراز مستعد شیوع بیشتر ویروس کرونا است.

فرماندار باشت گفت: بخش عمده ای از شهروندان باشتی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده اند که نیاز است رسانه ها برای ادامه روند مشارکت شهروندان در تزریق  واکسن در این شهرستان تلاش بیشتری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت نیز در این نشست گفت:۱۲ فرد آلوده به ویروس کرونا در چند روز اخیر در این شهرستان شناسایی شده است.

آرش حسنی گفت: ۸۵ درصد از شهروندان باشت دُز نخست، ۸۰در صد دُز دوم  و ۲۸درصد نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او گفت: ۱۵هزار و ۶۵۱ مورد آزمایش کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: در این مدت سه هزار  و ۶۹۱ تن در این شهرستان به ویروس کرونا آلوده شده اند که ۹۸.۸ درصد از این تعداد بهبود یافته اند. 

او تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در باشت را سه هزارو ۶۴۸  تن اعلام کرد و گفت: ۳۱ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

شهرستان ۲۳ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.