شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۶۸۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۰۰ واحدی متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۱۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۹۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۸ هزار واحدی قرار گرفت.در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۶۸۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۰۰ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم دو هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان رسید. «وبملت»، «خودرو» و «وتجارت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خساپا» و «شتران» سه نماد پر تراکنش بودند.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۵۹ واحدی روی پله ۳۳۳ هزار و ۲۸۸ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان رسید.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص فرابورس هم با رشد ۶۶ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۶۸۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۹۲۱ میلیون و ۱۸۰ هزار سهم به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان رسید.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های وبملت، خودرو و وتجارت به ترتیب با ۷۴۰.۵۳، ۶۰۳.۶ و ۴۶۴.۸۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های شپنا، شبندر و تاپیکو به ترتیب با ۱۰۴.۶۶، ۱۰۰.۸ و ۸۱.۵۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های بپاس، هرمز و اتکای به ترتیب با ۳۰.۳۹، ۹.۹۳ و ۴.۹۷ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های وملل، آریا و زاگرس به ترتیب با ۵.۰۵، ۳.۷۲ و ۳.۶۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۲۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «فرآورده نفتی» و «بانک‌ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وسایا، وبملت و خموتور بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سیلام، لپارس و کفرا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های حسیر، زقیام و گکوثر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت وملل، شصدف و وکبهمن بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های وتجارت، وبملت و افران بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، وسرضوی و غدشت در بورس ایران داشتند.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اراد ۹۶، اراد ۹۴ و تابان ۰۳ در بورس ایران داشتند.

رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، پالایش و خودرو بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خساپا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
همچنین اعتماد، اعتماد ۴ و سپیدما ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های تجلی، کرمان و سپیدما ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.
رشد ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
شاخص همش داره میره بالا ولی ضررهامون بیشتر میشه
تورو خدا به داد سهامداران پالایش یکم برسید
آخرین اخبار