برگزاری یادواره ۶۹ شهید گلگون کفن محله ابوذر زاهدان

دبیر ستاد مردمی هجدهمین یادواره شهدای محله ابوذر زاهدان گفت: برای هجدهمین سال متوالی یادواره ۶۹ شهید گلگون کفن محله ابوذر زاهدان به همت جمعی از ساکنان این محله برگزار می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - محمودجوادیانفر گفت: هر سال ساکنان این محله با اشتیاق فراوان جهت برگزاری یادواره شهدا پیش قدم شده و گرامیداشت شهدای انقلاب را مایه برکت در زندگی خود می‌دانند.

او  ادامه داد: امسال نیز به رسم هجده سال گذشته مراسم یادواره این شهدا را برگزار کرده و به یاد هر شهید یک اصله نهال غرس و سند آن به خانواده آن شهید گرانقدر اهدائ خواهد شد.

او  با تاکید بر اینکه برگزاری اینگونه مراسم و زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه خود در راستای ترویج فرهنگ همراهی و همدلی بعنوان یک سرمایه اجتماعی و برخواسته از سیره شهدا می‌دانیم، تصریح کرد: رونمایی از تمثال شهدا از دیگر ویژه برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

دبیر ستاد مردمی هجدهمین یادواره شهدای محله ابوذر زاهدان یادآور شد: محله ابوذر، یکی از محله‌های قدیمی شهر زاهدان است که بیشترین تعداد شهدا بین محلات این شهر را دارد.

وی گفت: خانواده این شهدا همواره مورد توجه و احترام خاص ساکنان محله هستند.

 هجدهمین یادواره شهدای محله ابوذر زاهدان، ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در محل این مسجد واقع در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار