مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: مسابقه خاطره‌گویی با عنوان "انقلاب مردمی" به مناسبت دهه فجر و به صورت مجازی در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت این مسابقه با هدف آشنایی بیش از پیش نسل جوان و نوجوان با شکل گیری انقلاب اسلامی و ارتباط این نسل با رشادت و فعالیت‌های انقلابی مبارزان و شاهدان عینی آن دوران برگزار می‌شود.

طهماسبی گفت: شرکت در این مسابقه شامل ۲ بخش «روایتگری، خاطره گویی» و «معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع انقلاب اسلامی با اولویت کتاب‌های لرستان» می‌باشد و ثبت نام نیز برای ۲ رده سنی نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال و گروه ۱۸ سال به بالا امکان پذیر است.

او گفت: در بخش روایتگری، خاطره گویی با زبان فارسی، لری و لکی مجاز خواهد بود و مسابقه به صورت برخط از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه تا ۱۲ اسفندماه است و در نهایت از نفرات برگزیده هر بخش با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.