معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به صورت همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  وحید محمدی گفت: چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر از ۱۵ تا ۳۰ بهمن ماه به صورت همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می شود.

او می گوید: جشنواره چهاردهم هنر‌های تجسمی فجر، همزمان در تهران و ۳۰ استان کشور از روز جمعه ۱۵ بهمن‌ ماه با حضور هنرمندان در بخش طوبای زرین (مسابقه هنر‌های تجسمی) و سایر بخش‌های پیش بینی شده گشایش می‌یابد و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

به گفته معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همزمان با برپایی این جشنواره، نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان فعال هنر‌های تجسمی استان کرمان از جمعه ۱۵ بهمن ماه، تحت عنوان تجسم هنر در محل موزه هنر‌های معاصرصنعتی کرمان به مدت ۱۵ روز برپا خواهد شد.

او می گوید: این نمایشگاه، شامل: مجموعه‌ای از آثار علی رشیدی، کریم اله خانی، ناصر عرب پور، مهدیه دهقانی، سهیلا منصوری، هانیه فیروزآبادی، سیدجواد مهدوی، علیرضا مهدی زاده، سعید کارآمد و عباس افضلی ننیز هست و به مدیریت هنری سلاجقه رییس دانشکده هنر و رییس انجمن هنر‌های تجسمی استان کرمان برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

به گفته او  اختتامیه این رویداد نیز با قدردانی و تکریم فعالان هنر‌های تجسمی پیش بینی شده است.

طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی کشور، تعداد ۴ هزار و ۳۴۵ هنرمند ۱۰ هزار و ۸۶۲ اثر به دبیرخانه ارسال کرده اند که نقاشی، عکاسی و گرافیک در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند که از این تعداد شرکت‌کنندگان آقا  هزار و ۷۸۵ نفر و تعداد شرکت کنندگان خانم ۲ هزار و ۵۶۰ نفر هستند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار