مشکلات ۴۳ واحد تولیدی راکد و مشکل دار در اردبیل بررسی می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۴۳ واحد تولیدی و مشکل دار به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - محمد اهلی گفت: در رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی، به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از ۴۳ واحد تولیدی راکد و مشکل دار بازدید میدانی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خلخال و رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحد‌های تولیدی که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس (ع) آغاز شده است گفت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی با هدف شناسایی مشکلات واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید، در شهرک‌های صنعتی استان اجرا می‌شود.

اهلی می‌گوید: در این رزمایش با استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی و اعضای بسیج مهندسین صنعتی، مشکلات واحد‌های تولیدی احصاء و در جهت رفع موانع تولید و حل مشکلات آنان اقدام می‌شود.

او گفت: از آغاز دهه مبارک فجر تاکنون در ۶ شهرک صنعتی استان این رزمایش انجام شده است و در ۴ شهرک صنعتی نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.