دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز امروز در سرآسیاب فرسنگی کرمان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  رضا هدایتی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز که با حضور مسئولان در سرآسیاب فرسنگی کرمان برگزار شد، گفت: خیر نیکوکار محمد علی صفری، کمک شایانی به آموزش و پرورش کرد و با همت در ساخت دبستان ۱۲ کلاسه،  بدون دریافت هیچ اعتباری از آموزش وپرورش بخشی از کمبود فضای  آموزشی آموزش و پرورش را جبران کرد. 

او می‌گوید: این پروژه با ۱۲ کلاس درس، هزار و ۲۶۶ مترمربع زیر بنای آموزشی، هزار و ۳۰۰ متر مربع محوطه سازی، ۳۰۶ مترمربع سرایداری و مغازه،۵۰۰ مترطول حصارکشی امروز تحویل آموزش و پرورش شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این افتتاحیه گفت: مطمئنا کسانی که کار خیر انجام‌می دهند، بهشت برین بر آن‌ها واجب می‌شود.

او بر همکاری بیشتر شهرداری با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در قبال دانش آموزان مسئولیت داریم و شهرداری بایستی در حوزه فضاسازی اطراف مدارس، مانند: زیر سازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر و پل‌های عابر پیاده و غیره ما را یاری کند.

به گفته او ۵ هزار و ۵۰۰ مدرسه در سراسر استان کرمان داریم که کار نگهداری این مدارس سخت و هزینه‌های انشعابات آن ها  بسیار زیاد است و همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید  در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار