بیگلری گفت: بزرگترین ضعف مدیریتی شهرداری‌ها تکیه بر درآمد‌های ناپایدار و به خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ و مالیات بر ارزش افزوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مراسم تودیع و معارفه شهردار نجف شهرِ سیرجان با حضور امام جمعه سیرجان، مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌ها استانداری کرمان، معاون سیاسی و امنیتی و معاون امورعمرانی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان و نجف شهر و تنی چند از مسئولان اداری، اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان در مسجد امام حسین (ع) نجف شهر محل برگزار شد.

علی بیگلری معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم با بیان اینکه نجف شهرِ سیرجان رشد ۱۰۰ درصدی جمعیت را در دهه اخیر داشته و از ۱۰ هزار نفر به ۲۰ هزار نفر افزایش یافته است، گفت: خواستار توسعه امکانات شهرداری به منظور ارائه خدمات مطلوب و سرویس دهی مناسب به شهروندان هستیم.

او لازمه رضایت مندی مردم را خدمت صادقانه و رسیدگی جدی به مسائل و مشکلات در حوزه شهری عنوان کرد و قانون مداری و فعالیت در چارچوب ضوابط را به نفع همگان دانست.

او شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی، خدماتی، عمرانی، فرهنگی و مردمی عنوان کرد، گفت: عملکرد شهرداری‌ها نباید معطوف به پروژه‌های عمرانی شود و باید در کنار آن فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام شود، یعنی زمینه کار فرهنگی جهت رعایت اخلاق شهروندی، بالا رفتن آستانه تحمل مردم، فرهنگ تفکیک و دفن زباله، فرهنگ استفاده از مبلمان شهری و رانندگی و... را فراهم نماید.

بیگلری با اشاره به اینکه بزرگترین ضعف مدیریتی شهرداری‌ها تکیه بر درآمد‌های ناپایدار و به خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ و مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: شهردار جدید برای ایجاد درآمد پایدار ضمن حمایت از سرمایه گذاران فعال در حوزه مدیریت پسماند ایجاد منابع درآمد مالی در دیگر حوزه‌ها را مدنظر قرار دهد.

معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان به نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران، لزوم مناسب سازی معابر برای تردد راحت معلولین، سالمندان ...، اجرای طرح جمع آوری سگ‌های بلاصاحب بر اساس دستور العمل وزارت کشور، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تقویت پلیس ساختمان، مدیریت آب توسط شهرداری نجف شهر تاکید کرد.

در پایان این مراسم، از زحمات مهدی خراسانی سرپرست شهرداری قدردانی و اسماعیل صفورایی با حکم استاندار کرمان به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.