تولیدکنندگان محصولات گلخانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: تولیدکنندگان محصولات گلخانه‌ای در استان به ویژه در شهرستان بهمئی در راستای اشتغال پایدار حمایت می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج -سید علی احمد زاده گفت: این مجتمع گلخانه ای در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار احداث و ۲۰ واحد گلخانه‌ای در آن پیش بینی شده که ۱۱ واحد در زمینه تولید فلفل فعال است.

او با اشاره به کاهش تولیدات این گلخانه بنا به شرایط پیش آمده از وزارت جهاد کشاورزی خواست حمایت جدی از این تولید کنندگان را در دستور کار قرار داده و مشکلات را برطرف کند تا تولیدات از سر گرفته شود یا الگوی صادرات تغییر کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تولید نهال در این مجتمع خبر داد و گفت: نهال‌های تولید شده تحت نظر و کنترل جهاد کشاورزی و با رعایت همه استانداردها است لذا نهال مورد نیاز استان باید  از این مجتمع تامین شود.

احمدزاده بر رونق اشتغالزایی پایدار در حوزه کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: تسهیلات لازم برای ایجاد اشتغال پایدار این بخش اختصاص و بخش کشاورزی گسترش یابد.

وی از دیدار با وزیر جهاد  کشاورزی خبر داد و افزود: در این دیدار در خواست کردیم برای توسعه و تکمیل شهرک جهاد کشاورزی با اختصاص اعتبار، حمایت لازم صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور وزیر جهاد کشاورزی و موافق با تکمیل شهرک کشاورزی گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تسهیلات تکمیل شهرک‌  کشاورزی در سال ۱۴۰۱ را جذب کند.

علاوه بر بازدید از این مجتمع گلخانه‌ای دیدار با مردم از دیگر برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.

احمد زاده پس از شنیدن مشکلات و خواسته‌های مردم به مدیران کل دستور داد رفع مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.