نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پایه و اساس و مهم‌ترین محور توسعه هر کشور است و باید با همه وجود از ظرفیت و توان نخبگان دانشگاهی بهره گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سارا فلاحی  در نشست با هیات رییسه دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه تربیت کنندگان نخبگان جامعه هستند بنابراین اگر به دانشگاه توجه نشود، بطور قطع از پیشرفت باز خواهیم ماند.

او گفت: دانشگاه بعنوان مرکز فکر و توسعه باید همواره مرکز توجه دولتمردان باشد و در تمامی ابعاد و از نظر بودجه‌ای مورد عنایت قرار گیرد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: هر شخص و متفکری که بتواند با علم خود موجب اقتدار کشور در جهان شود، می‌توان آن را نخبه نامید و باید حمایت شود.

فلاحی گفت: دانشگاهیان می‌توانند با علم و ظرفیت خود ما را از موانع سخت و دشوار پیش رو عبور داده و کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.

او گفت: برای رشد و توسعه دانشگاه ایلام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای حمایت و پشتیبانی از دانشگاه‌های ایلام تمامی توان خود را بکار خواهیم گرفت.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار برنامه و بودجه کشور باید اصلاح شود و تزریق بودجه نباید مبتنی برای قدرت چانه زنی باشد بلکه تزریق بودجه و فرصت‌ها باید در هر استان براساس عدالت باشد.

فلاحی گفت: طبق قانون اساسی نباید تبعیض داشته باشیم و نمایندگان مجلس باید از نقش نظارتی خود در رفع تبعیض‌ها و نابرابری‌ها استفاده کنند.

او گفت: بسیاری از نخبگان ایلامی به لحاظ درجه نخبگی و فهم مسائل داخلی و جهانی در جایگاهی بسیار مطلوبی هستند و اگر به ایلام توجه شود، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.