امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی حقیقت راه انبیاء است و این راه، بهشت را پیش روی مردمان قرار می‌دهد و رستگاری را به ارمغان می‌آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با بیان اینکه این روز‌ها عده‌ای می‌خواهند با ایجاد شُبهه، استقلال نظام را زیر سوال ببرند و بگویند وابستگی وجود دارد گفت: واقعیت آن است که ملت ایران، ملتی مستقل هستند و خلاف تحلیل‌های مغالطه‌گرایانه، انقلاب را با عزت پیش می‌برند.

نباید اجازه داد سختی‌های دنیا و نابسامانی‌ها موجب نا امیدی شود، اگر چه بخشی از این سختی‌ها و مشکلات به بد عمل کردن بازمی‌گردد و در برخی مواقع برخی از مسوولان بی‌تدبیری می‌کنند که نباید آن را نادیده گرفت.

انقلاب اسلامی حقیقت راه انبیاء است و این راه، بهشت را پیش روی مردمان قرار می‌دهد و رستگاری را به ارمغان می‌آورد و مبادا القائات مسموم موجب تزلزل در این مسیر شود.


بیشتر بخوانید


انقلاب اسلامی در یک رویارویی نامتوازن شکل گرفت و ملت ایران با دست خالی مقابل دشمن مقتدر به مصاف ایستادند، خداوند اراده و کمک کرد تا انقلاب به ثمر بنشیند و آنانی که با انواع سلاح و با قدرت تمام به میدان آمده بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند.

امروز و پس از گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب باز هم شرایط نامتوازنی شکل گرفته است، اما این بار قدرت و قوه از آن انقلاب اسلامی است و ضعف دشمن آشکار شده است که این از فضل و عنایت پروردگار به ملت ایران حاصل می‌شود و همان تحقق وعده الهی است.

چون این انقلاب، فجر مبارک است، همافران در ۱۹ بهمن با امام راحل (ره) به بیعت ایستادند و باز، چون این فجر مبارک است، بختیاری‌ها روشن و بصیر در ۲۰ بهمن به بیعت با امام شتافتند و وصله ناجوری، چون شاپور بختیار را از خودشان دور کردند و تبری جستند.

بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) افتخاری بزرگ برای استان است.

در ماه رجب و ماه شعبان نکته‌ای مهم نهفته است و باید بدانیم که اگر ماه رجب و شعبان به درستی قدر بدانیم و حرمت قائل شویم لایق مهمانی خداوند در ماه رمضان خواهیم شد.

مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی عمری با برکت داشتند و با وجود سن بالا از نعمت حافظه قوی و معجزه آمیز برخوردار بودند که علت آن را نیز می‌توان در اهتمام ایشان در تالیف کتاب منتخب الاثر دانست که از منابع مهم در مباحث مهدویت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار