امام جمعه موقت دامغان گفت: انقلاب اسلامی ایران، کشور ما را به عزت و استقلال رساند و نجات فرهنگ از دست رفته اصیل اسلامی از اهداف انقلاب بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - حجت الاسلام و المسلمین احمد فوادیان گفت: ملت ایران با ایستادن در برابر رژیم پهلوی، برای نجات فرهنگ اصیل اسلامی انقلاب کردند تا جلوی فساد را بگیرند و عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

 در هشت سال جنگ تحمیلی با ایستادگی خود، به دنیا و سلطه گران ثابت کردیم که با متجاوز و هر آنچه حق و حقوق ملت را خدشه دار کند حتی نتوانستند یک وجب از خاک ما را تصاحب کنند.

 امروز به برکت انقلاب اسلامی، یکی از قدرت‌های بین المللی و جزو ۱۶ کشور جهان از لحاظ علمی هستیم و هم اکنون ۹۶ درصد باسواد داریم که نشان از توجه والای جمهوری اسلامی ایران به فرهنگ و علم است.

دشمن امروز با جنگ نرم، تحریم و جنگ رسانه‌ای در مقابل ما قرار گرفته است و در حال پاک کردن نقطه سیاه رژیم پهلوی است که باید جلوی این جنگ خاموش رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

در این عملیات، دشمن در حالی‌که با تمام امکانات نظامی و پشتیبانی به میدان آمده بود، در برابر اخلاص رزمندگان و غواصان سرافراز تسلیم شد که استان سمنان در این عملیات نقش‌آفرین بود و ۲۶ شهید دامغانی در این عملیات تقدیم نظام شد.

انتهای پیام /  ن

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.