کارشناس هواشناسی بوشهر، از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی نقاط استان پیش‌بینی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- هادی سالاری گفت: از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا با عبور یک سامانه بارشی از روی استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

او می‌گوید: از فردا(شنبه) تا سه‌شنبه هفته آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی سواحل و فراساحل استان به تناوب مواج خواهد بود. همچنین انتظار است که از شنبه تا دوشنبه آینده دمای هوا به طور محسوسی کاهش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق، در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته سالاری، تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد متغیر اما بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود اما از ظهر فردا جهت باد شمال غربی و سرعت آن ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: ارتفاع موج دریا هم امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی بیش از ۱۵۰ سانتیمتر و از ظهر کم‌کم ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته جم با ۸ و عسلویه با ۲۹ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را داشتند.

به گفته سالاری، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریاساعت ۰۴:۴۹، مد اول ساعت ۱۰:۵۰، جزردوم ساعت ۱۶:۲۱ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۱ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.