امام جمعه موقت بندرعباس: نظام جمهوری اسلامی مقتدر و پر صلابت است

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی به قدری از صلابت برخوردار است که استکبارگران و نیرو‌های تروریستی در خلیج فارس حد و حدود خودشان را خوب می‌دانند و اگر بخواهند ذره‌ای پایشان را از گلیم‌شان درازتر کنند با قدرت و اقتدار ملت ایران مواجه می‌شوند.

حجت الاسلام عبدالحمید رییسی گفت: امروز دشمنان به این امر اقرار می‌کنند که حتی تحریم‌ها هم نتوانسته است جلوی پیشرفت ایران را بگیرد و بدون شک جمهوری اسلامی ایران، قله‌های پیشرفت را طی می‌کند و البته مسئولان باید پای کار باشند و مردم هم همکاری داشته باشند، همانطور که در همه جای دنیا به دولتمردان برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک می‌شود.

وی وجود رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب را نعمت بزرگی برای کشور دانست و گفت: خداوند این شخصیت ارزشمند را به مردم ایران عنایت کرده است که با هدایت‌ها و تدابیرهوشمندانه و دوراندیشانه خود، راه انقلاب اسلامی را در مسیر رسیدن به ظهور، هموار کند.

وی گفت: امروز مسئولان ایران، خودشان با تفکر ایرانی و اسلامی برای کشورشان تصمیم می‌گیرند، ولی در حکومت گذشته اگر قرار بود عزل و نصبی در کشور انجام شود، انگلیسی‌ها و کشور‌های بیگانه باید نظر می‌دادند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با صنعتگران، گفت: این دیدار نشان داد که رهبر انقلاب به مسائل مختلف جامعه به خوبی مسلط هستند و فرمایشات رهبری نه فقط راهنمایی و توصیه شفاهی به مسئولان بلکه نقشه راه است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب درگذشته و در دولت قبلی برای حل مشکلات راهنمایی‌های داشتند که امیدواریم دولت جدید به این راهنمایی‌ها توجه کند و برای حل مشکلات و موانع به تلاش خود ادامه دهد.

امام جمعه موقت بندرعباس به ۱۹ بهمن ماه سالگرد بیعت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این عزت بزرگی برای کشور ما محسوب می‌شود و شهدای بزرگی هم در نیروی هوایی و هوانیروز تقدیم انقلاب شده است و این عزیزان از اولین نظامیانی بودند که به صف انقلاب اسلامی پیوستند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش رسانه‌های استکباری برای انحراف اذهان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: غول رسانه‌ای دشمن برای انحرف اذهان عمومی از ظلم‌هایی که ملت ایران در پیش از انقلاب اسلامی رو داشته، از هیچ تلاش مزدورانه‌ای دریغ نمی‌کند و باید جامعه ما هوشیار و متوجه این توطئه‌ها باشد.

وی یکی از خیانت‌های رژیم پهلوی را که از آن سخنی گفته نمی‌شود، مزدوری آنان در معامله بحرین به عنوان بخشی از ایران عنوان کرد و گفت: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی به قدری از صلابت برخوردار است که استکبارگران و نیرو‌های تروریستی در خلیج فارس حد و حدود خودشان را خوب می‌دانند و اگر ذره‌ای بخواهند پایشان را از گلیم‌شان دراز کنند با قدرت و اقتدار ملت ایران مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.