سرپرست علوم پزشکی اهواز گفت: با افزایش سه برابری آمار بیماران کرونایی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های غیردانشگاهی اهواز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  محمدحسین سرمست گفت: آمادگی کامل برای واکسیناسیون وجود دارد بنابراین افرادی که علائم بیماری ندارند و در صورتی که بیماری نیز در خانواده وجود نداشته باشد، می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز می گوید: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا علاوه بر بیمارستان‌های دانشگاهی، بیمارستان‌های نفت، تامین اجتماعی، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش بستری بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا را آغاز کرده‌اند.

به گفته او فعلا ضرورتی برای استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی وجود ندارد، اما این بیمارستان‌ها نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت لزوم ظرفیت خاصی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دهند.

موارد بستری بیش از سه برابر شده است، اما بیماران هم زودتر ترخیص می‌شوند. فعلا در ابتدای پیک هستیم. در حال حاضر ۲۱۴ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که یک‌سوم بیماران در بخش‌های ویژه و دو سوم در بخش‌های عادی بستری‌اند. ۱۷ نفر از بیماران بستری در بخش‌های ویژه نیز اینتوبه هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.