در سفر استاندار مرکزی به ساوه چند طرح به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - به مناسبت دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی چند طرح در ساوه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در بدو ورود به شهر ساوه با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان ادای احترام کرد و سپس به دیدار امام جمعه ساوه رفت.

به گفته الیاسی سرپرست فرمانداری ساوه طرح‌های این شهرستان ۱۰۲ طرح عمرانی و خدماتی است که برای اجرای این طرح‌ها حدودا ۲ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال برآورد مالی شده که مجموع برای هزارو ۷۷۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

بهره برداری از شرکت‌های صنعتی، احداث فضا‌های آموزشی، ورزشی، تفریحی، سبز، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک‌های پایین، اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی، ابرسانی و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و ابخیزداری و توسعه معابر روستایی از مهمترین این طرح‌ها است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایام ۱۲بهمن تا ۲۲ بمهن دهه فجر نامیده شده و هر ساله جشن گرفته می‌شود و در این ایام طرح‌های اجرا شده به بهره برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی طرح‌های جدید آغاز می‌شود.

این نامگذاری به دلیل این است که بعد از فرار محمد رضا شاه پهلوی از کشور به بهانه درمان، امام خمینی رحمت الله علیه در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ بعد از سال‌ها تبعید از سوی رژیم پهلوی و دوری از وطن به میهن بازگشت و با هدایت و رهبری هوشمندانه ایشان بعد از ده روز سرانجام انقلاب اسلامی و مردمی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و پایان حکومت دست نشانده پهلوی اعلام شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.