مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان از صادر نشدن بلیط قطار برای افرادی که علیه ویروس کرونا دو دز واکسن دریافت نکرده‌اند، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - جواد معراجی‌فر  گفت: با توجه به اتصال سامانه‌های فروش بلیت قطار به سامانه امید، از این پس صدور بلیت با کد ملی افرادی که علیه ویروس کرونا دو دز واکسن دریافت نکرده‌اند، انجام نخواهد شد.

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ساعت ۷ صبح روز (چهارشنبه) ۲۰ بهمن برای تمام مسیر‌ها به غیر از مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس از طریق اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به صورت حضوری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

پیش فروش بلیت مسیر‌های تهران-مشهد، تهران- طبس، تهران- خواف و بالعکس نیز ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن صورت خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان گفت: به زودی پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری برای بازه زمانی اسفند از مشهد به ۲۶ شهر و مرکز استان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۶:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اونهایی که ناراحتی قلبی دارند و یا هر بیماری که نمیتوانند واکسن بزنند چی؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
من که امروز نوزدهم بهمن تهران مشهد گرفتم اینترنتی،بلیط هم داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
چرا کنترل دقیق نمیکنید اژانسها و مراکز فروش بلیط نه از اقوام و دوست و اشنایانشان کارت واکسن میخواهند و به راحتی هم به کسانی که واکسن نزده اند برای انها بلیط صادر میکنند تورهای مسافرتی هم برای سودشان همین کار را میکنند کارت واکسن رو هنگام ورود به قطار ها توسط مهمانداران و رییس قطار کنترل کنید و الا اژانسها اجرا نمیکنند