ثوری: عده‌ای می‌خواهند مدال برنز شهبخش را کمرنگ جلوه دهند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: شهبخش در مسابقات جهانی همه رقبا را با اقتدار شکست داد، حالا عده‌ای می‌خواهند مدال برنز او را کمرنگ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - دیروز مصاحبه‌ای از فرشید رستمی که عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی است منتشر شد، او در آن مصاحبه ادعا کرد که تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی می‌خواست با پول جدول مدال‌ها را خریداری کند، این صحبت‌های او از سوی علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس و حسین ثوری رئیس فدراسیون تکذیب شد. گفته می شود فدراسیون قطعا از فرشید رستمی به دادگاه شکایت خواهد کرد.

آقایان احترام خود را نسبت به مدال دانیال شهبخش نگه دارند

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس گفت: فرشید رستمی هیچ عضویتی در کمیته فدراسیون جهانی بوکس ندارد. امام حسین (ع) می‌فرمایند: اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. من از همه می‌خواهم نسبت به مدال شهبخش که ۸۰ سال تلاش پشت آن بود، احترام قائل شوند. مسابقات جهانی بوکس با نزدیک به ۱۰۰ کشور مطرح جهان در صربستان برگزار شد و ما با ۱۰ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شدیم. شهبخش  شب اول با حریف آسیای شرقی بازی کرد و توانست  مقابل او به پیروزی دست یابد. او شب دوم با بلاروس که قهرمان جهان بود بازی کرد، اما با ناداوری بازنده اعلام شد.

رستمی به ما گفت برای اینکه حقشه بخش برگردد، باید پول پرداخت کنید

بعد از آن بازی فردی به نام رستمی با ما تماس گرفت که در این بازی داوران حق ایران را ضایع کرده و باید اعتراض خودتان را نشان دهید. او گفت «من با اعضای کمیته فدراسیون جهانی دوستم»، ین ادعا‌هایی بود که او مطرح کرد. به همین دلیل ما برای این که بتوانیم اعتراض کنیم باید هزینه‌ای را پرداخت می‌کردیم. این هزینه کاملا قانونی بود. من با استکی صحبت کردم و به او گفتم اعتراض خودتان را بنویسید، این هزینه را هم ضمیمه پرونده کنید.

عده‌ای می خواهند مدال برنز شهبخش را کمرنگ جلوه دهند

بعد از این قضیه رستمی به ما گفت برای اینکه پیروز شوید باید پول بیشتری پرداخت کرده و از آنجا ما متوجه شدیم که صحبت‌های او در چارچوب قانون و مقررات نیست. بلافاصله قضیه را متوجه شدیم و به آقای استکی گفتم که با او دیگر صحبتی انجام ندهد. این موضوع گذشت و رای به نفع ما برنگشت. خوشبختانه پولی که بابت اعتراض پرداخت کرده بودیم را به ما پس دادند، این مبلغ حدود ۳۰۰۰ هزار یورو بود. دانیال شهبخش در مسابقات جهانی ۴ بازی انجام داد و همه مسابقات خود را با اقتدار پیروز شد. عده‌ای ناجوانمردانه می‌خواهند مدال برنز دانیال شهبخش را کمرنگ جلوه دهند. او از محروم‌ترین جای ایران یعنی سیستان بلوچستان قد کشید و الان موفق شده مدال جهانی را کسب کند.


بیشتر بخوانید


اگر می‌توانستیم قطعا ۸ مدال طلای جهانی را می‌خریدیم

چرا با رسانه‌های بیگانه هم صدا می‌شوند این کار به صلاح بوکس و ورزش ایران نیست. فدراسیون از این موضوع به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد. رستمی با ۲ نفر از مسئولان فدراسیون جهانی عکس گرفته و آن ها را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. آن چیزی که تا این لحظه وجود دارد این است که او ادعا می‌کرد که ما می‌خواستیم مدال‌ها را بخریم. تا الان مدالی نخریدیم، اگر می‌توانستیم ۸ مدال طلای جهانی را می‌خریدیم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار