رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: امسال بیست قاتل با اخذ رضایت از اولیای دم، از قصاص رهایی یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - ناصر عتباتی  از سازش بیستمین پرونده قتل عمد استان در شهرستان میاندوآب خبر داد و گفت: در پرونده قتل عمدی که قاتل به جرم قتل عمد در سال ۹۸ در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شده و حکم او به تایید دیوان عالی کشور رسیده بود اجرای حکم در دستور کار قرار داشت با تلاش بی وقفه مسولین قضایی، هسته‌های بخشایش و اعضای شورای حل اختلاف و مددکاران زحمتکش زندان میاندوآب رضایت اولیای دم اخذ و قاتل از چوبه دار رهایی و حیاتی دوباره یافت.

وی می گوید: انسان‌های نیکوکار و نوعدوست سنت حسنه سازش را به خوبی به جا می‌آورند و این کار خیر نه تنها جان انسانی را نجات می‌دهد بلکه کینه و کدورت را نیز از بین می‌برد و صلح و دوستی را جایگزین آن می‌کند که یقینا رضایت باریتعالی هم در سازش است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از همه مردم خصوصا جوانان خواست در رفتار‌ها و تصمیمات خود به دور از احساس و با عقل و آرامش عمل کنند و از انجام کار‌هایی که عمری پشیمانی به همراه دارد پرهیز نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.