آتش سوزی انبار کارتن و ضایعات در میدان فراهان اراک مصدومی در پی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آتش سوزی انبار کارتن و ضایعات در میدان فراهان اراک با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد و از سرایت آن به مغازه‌های اطراف جلوگیری شد.

مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک جزئیات این خبر را به شرح زیر عنوان کرد.

با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۴ و ۱۱ به ترتیب از میدان فراهان و کوی الغدیر در ساعت ۱:۱۷ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه ۱۸ بهمن ماه) ب به محل حادثه در میدان فراهان، ابتدای خیابان نمک اعزام شدند.

با رسیدن نیرو‌های عملیاتی به محل حادثه مشاهده شد که یک انبار محل انباشت و پرس ضایعات و کارتن، در نبود مالک آن به علت نامعلومی طعمه حریق شده و دود زیادی از آن بلند شده بود.

آتش در حال سرایت به چندین خودرو و دستگاه پرس موجود در محل حادثه بود که آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق کارگاه و پس از تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی، با بکارگیری تجهیزات ویژه و چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

با توجه به خام سوزی و نیاز به جابجایی لوازم سوخته، آتش نشانان با استفاده از یک دستگاه لودر، اقدام به عملیات تخلیه و جابجایی کارتن‌های نیمه سوخته کرده و آتش سوزی را خاموش و از سرایت شعله‌های آتش به مغازه‌های همجوار جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و علت بروز آن توسط کارشناسان ایمنی این سازمان در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.