صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۹ بهمن

در ساعت ۰۹:۳۵ شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۵۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۸ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۱۹ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۴۴۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و  ۲۷۷ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۰۹:۳۵ شاخص کل بورس در با رشد ۵ هزار و ۵۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۳۶۷ واحدی قرار گرفت.

سه نماد وبملت، خودرو و وتجارت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۷۸ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۵۲ واحدی قرار گرفت. نماد تجلی پرتراکنش‌ترین و بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. در این دقایق بازار ۴۶ نماد در صف خرید و ۵۲ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۹۹۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۶۸۴ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۶۷۲ واحدی قرار گفت. سه نماد وبملت، خودرو و ‌تجارت بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۱۰ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۸۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد تجلی، توسن و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته اند. در این دقایق ۶۳ نماد در صف خرید و ۸۵ نماد در صف فروش هستند. همچنین بیشترین حجم معاملات به نماد‌های تجلی، خودرو و وبملت متعلق است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۷۰۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۶۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۶۳۳ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۶۲۰ واحدی قرار گفت. سه نماد ومعادن، فارس و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۳۲ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۰۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، آریا و تجلی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
توجه!!!
آخرین اخبار