قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواسته ایم تا اعضای تیم مس حتماً ۲۴ ساعت قبل از بازی تست کرونا دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان- دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، به دلیل مبتلا شدن ۱۹ بازیکن مس سونگون به ویروس کرونا از سوی سازمان لیگ لغو و قرار است این بازی روز یکشنبه هفته آینده برگزار شود. مسئولان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از دبیرکل فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتسال خواسته اند تا مسی‌ها ۲۴ ساعت قبل از بازی تست PCR دهند.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: متاسف هستیم که اعضای تیم فوتسال مس سونگون دچار کرونا شده اند. ما مطیع سازمان لیگ هستیم و قطعاً آماده میزبانی در تاریخ ۲۴ بهمن خواهیم بود و طبق برنامه ابلاغی جدید برنامه ریزی خواهیم کرد. ما برای محافظت از بازیکنانمان در دیدار با مس سونگون از دبیرکل فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتسال خواسته ایم تا اعضای تیم مس حتماً ۲۴ ساعت قبل از دیدار در شهر اصفهان با نظارت نماینده سازمان لیگ تست pcr بدهند و با منفی شدن تست اجازه حضور در سالن را پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار