درگیری مسلحانه در دو راهی روستای پلان به سمت جکیگور دشتیاری

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، خبر قتل مسلحانه شهروند بلوچ توسط افراد مسلح در شهرستان دشتیاری را تکذیب و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ علی رحیمی گفت: در ساعت ۱۴ بعدازظهر ۱۷ بهمن ماه در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی به آدرس دشتیاری دو راهی روستای پلان به سمت جکیگور سریعا مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

او گفت: با حضور مأموران در صحنه جوانی ۳۰ ساله که از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و آثار جراحت بر سر و صورت او مشهود بود روئیت که سریعا برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

معاون فرهنگی واجتماعی پلیس استان گفت:در تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مجروح به دلیل اختلافات قبلی با جوانی ۲۶ ساله در محل مذکور، درگیر شده و به وسیله کلت کمری به سمت فرد مقابل خود شلیک کرده است.

وی افزود: جوان ۲۶ ساله که به صورت سطحی از ناحیه سر مجروح شده بود در ادامه با کمک دوستان خود موفق به خلع سلاح وی شده و با همان اسلحه به سمت وی شلیک کرده و پس از ضرب و شتم از محل فرار کرده اند.

سرهنگ علی رحیمی گفت: جوان ۲۶ ساله ظهر امروز خود را به همراه اسلحه به سپاه پاسداران شهرستان چابهار معرفی و هم اکنون با دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان چابهار قرار گرفته است و اقدامات قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار