طرح آبرسانی به شهر هرابال شهرستان بیضا به بهره برداری رسید

همزمان با دهه پر فروغ فجر با حضور معاون استاندار فارس، پروژه آبرسانی شهید شریفی شهر هرابال شهرستان بیضا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اسماعیل محبی پور معاون استاندار فارس در این مراسم این ایام را فرصتی برای بیان خدمات نظام مقدس به مردم دانست.

او گفت: امیدوارم این خدمت نظام و دولت مردمی به مردم شهر هرابال مبارک باشد. مردم باید در مصرف این نعمت الهی صرفه جویی کنند تا همیشه در دسترس باشد، و با صرفه جویی در مصرف همیشه از این آب گوارا و شیرین بهره مند باشند.

علی جان صادق پور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس هم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ادوار مختلف این نظام الهی، دولتها همواره خدمت رسانی به مردم را رسالت خود دانسته و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته اند.

او گفت: برای آبرسانی به شهر هرابال پیش از این اقداماتی متعددی انجام شده است، که امروز همزمان با دهه مبارک فجر نیز خدمتی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت آب و فاضلاب استان فارس، در این خطه از استان به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: این شرکت به مناسبت دهه فجر بیش از ۱۸ طرح یا پروژه آبرسانی را در ۸ شهرستان استان به بهره برداری می رساند که این طرح شامل حفر و تجهیز و برق رسانی به طول ۷۰۰ متر به یک حلقه چاه و اجرای ۶۵۰ متر خط انتقال آبرسانی با استفاده از لوله ۲۰۰ میلیمتری فولادی است که با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با گشایش آن ۳۵۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار