استاندار فارس گفت: تاکنون ۱۰۰ هزار واحد زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح طرح‌های بازآفرینی شهری استان فارس، گفت: در صورتی که تفویض اختیار بیشتری توسط شورای عالی شهرسازی صورت گیرد، پیشرفت فعالیت‌ها در استان با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: با توجه به اینکه استان متعهد شده است که ۱۲ پروژه ورزشی این شهرستان را با کمک صنایع و خیرین به اتمام برساند، انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی هزار تن قیر برای بازسازی معابر شهری اختصاص دهد.

همچنین استاندار فارس در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز در روستای آبگرم شهرستان مرودشت، گفت: آمادگی داریم در این استان، همه پروژه‌های مرتبط با مدارس، مساجد، ورزشگاه ها، مراکز درمانی و مراکز فنی و حرفه‌ای نیمه تمام که ۵۰ درصد یا بیشتر باقی مانده است را برای تکمیل به خیرین واگذار و این مراکز را به نام خیرین نامگذاری کنیم.

او با تاکید بر اینکه امید استان فارس واقعا منطقه‌ای خیر خیز است، گفت: امیدواریم کل پروژه‌های مرتبط با این پنج حوزه با مشارکت خوب خیرین، تکمیل شود.

استاندار فارس گفت: راه اندازی مجمع خیرین سلامت را از فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه ساز الگو برداری کردیم و امروزه خیرین بزرگوار، هزاران میلیارد تومان در حوزه سلامت در استان فارس مشارکت کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.