تکذیب مستثنی شدن نمایندگان مجلس از انتشار حقوق

روز گذشته خبری در برخی رسانه ها از مصوبه کمیسیون تلفیق منتشر شد که گویا نمایندگان مجلس خود را از ثبت حقوق در سامانه پاکنا مستثنی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - پاکنا سامانه ای با هدف جمع آوری اطلاعات کارکنان نظام اداری کشور ایجاد شده که کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی اعم از اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین (مشخص)، قرارداد کارگری، کارکنان حوزه سلامت باید اطلاعات حقوق و دستمزد خود را در آن ثبت کنند.

همچنین گفته شده استدلال نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق این بوده که چون نمایندگان علاوه بر حقوق و مزایا، هزینه اداره دفاتر (هزینه‌های اجاره دفاتر و حقوق پرسنل) دریافت می‌کنند، ممکن است جمع کل پرداختی به آن‌ها این تصور را پیش بیاورد که این ارقام همگی، حقوق و مزایای آنهاست. به همین جهت در رسانه‌ها و محافل عمومی این ارقام مستمسکی برای اتهام زنی برای آن‌ها باشد.

جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس را از ثبت حقوق و مزایا در سامانه پاکنا مستثنی نکرده است و همچنین مصوبه‌ای نداشته ایم.

 در این خبر همچنین گفته شده بود نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر خودشان، اعضای شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز از این قانون مستثنی کرده‌اند که به گفته قادری، اینکه نمایندگان مجلس خودشان، اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلت نظام را از انتشار حقوق مستثنی کرده اند صحت ندارد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ نیز درباره این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر خودشان، اعضای شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را از ثبت حقوق در سامانه پاکنا مستثنی نکرده‌اند.

مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز در همین رابطه در توییتی نوشت: در برخی خبرها آمده بود که نمایندگان مجلس خود را از انتشار حقوق مستثنی کرده‌اند. در گزارش کمیسیون تلفیق مجلس چنین چیزی وجود ندارد. رییس کمیسیون تلفیق نیز در جلسه نهایی کمیسیون اعلام کرد که در گزارش تلفیق چنین چیزی وجود ندارد.

لازم به ذکر است براساس ماده ٢٩ قانون ششم توسعه دولت از سال ١٣٩۶ مکلف شده تمامی پرداختی‌ها به مقامات، روسا و مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌جز وزارت اطلاعات، نیرو‌های مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران را در سامانه‌ پاکنا ثبت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سنگدهی هستم و خیلی عصبانی شدم
۱۰:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
با سلام افرادی که مخالف اعلام حقوق هستند ریگی در کفش دارند و یا از بستگان آنها هستند که در این سایت می نویسند مخلف شفافیتند چون آنها به دیگران کمک می کنند و اگر شفافیت اجدا شود دیگر نمی توانند کمک کنند پس معلوم میشود که پول زیادی دریافت می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
انتشار نام و مبلغ دقیق حقوق کارمندان برای عموم مردم درست نیست (کاری با زیاد یا کم بودن آن ندارم) برای اینکه شاید شخصی مانند بنده هر ماه به برخی از نزدیکان کمک می کند که در صورت انتشار رقم مبلغ دریافتی نه تنها دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد بلکه باید برای گذشته هم کلی حساب و کتاب و درگیری های خانوادگی پس دهد بسیاری از مردان هستند که به پدر و مادر و یا بعضی از بستگانشان هر ماه کمک می کنند(با این وضع بی کاری و حقوقهای پایین) که در صورت فاش شدن مبلغ دقیق آن ضمن آنکه دستشان کاملا بسته خواهد شد محلی برای شروع خیلی از نزاع های داخلی خانواده خواهد بود.فکر نکنید بنده حقوق نجومی دارم با 30 سال سابقه کار و مدرک فوق لیسانس 10/5 میلیون تومان حقوق دارم.
بهتر است به جای افشای کامل حقوق نفر به نفر کارمندان و همچنین جلوگیری از فضولی برخی از اطرافیان شامل فامیل ها و دوستان و همسایه ها که کم نیستند، آنهایی که حقوقشان از حد متعارف تعریف شده در قوانین حقوق و دستمزد بالاتر است به نهادهای نظارتی جهت توضیح و تغییر حقوقشان اقدام کنید و جلوی بهم خوردن آرامش زندگی مردم را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
من این خبر را از جهان ارا شنیدم و وقتی فردا صبح سر کار رفتم و گفتم دیشب شنیدید.انها که شنیده بودند همه گفتند خدا وکیلی چقدر زشت .خدا وکیلی چقدر توهین امیز. غلط بکنیم دیگه رای بدیم ووو .انشالله که دروغ باشه .و اگر دروغ باشه و شفاف سازی مجلس هم اجرا شود خیلی از شایعات را دیگر مردم قبول نمی کنند و مردم بیشتر با مجلس همراه می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
چرا مجلسی ها با قانون شفافیت اموال و دارایی هاشون مخالفت کردن ؟! خیلی جالبه ‌‌‌‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
حقوق های نجومی امامان جمعه منتشر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
آقای قالیباف ما شفافیت را از تو میخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
همه نماینده های مجلس با زیر بیست درصد رای انتخاب شدن یعنی پشتواته مردمی ندارن اگه همه شون اعدام و دستگیر بشن هشتاد درصد براشون مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۳:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
مگه یک مغازه دار که دستگاه کارت خوان خودش رو ثبت میکنه همه پولش سوده اونم وسایل واجناس میخره وبا سود میفروشه توش یک سودی هم میکنه بعدا شما گردش مالی اون رو حساب میکنید واز کل پول میخواهین سود بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
بنام خدا د
بعضی ها برای خدمت نیامده بلکه قصد چاپیدن مردم را دارند و خود را یک کله از دیگران بالاتر می بینند البته راست می گویند آنان معلم نیستندکه ماه به ماه اضافه تدریس شان در شبکه خبر زیر نویس شود !!! آخرش هم بعد چند ماه سکه ای در کاسه شان بیاندازند . و زمین و زمان بدانند . و همه خیال کنند که بیت المال مملکت را این معلمان غارتگر و هوس باز و دستان سیا به یغما برده اند آنان که خورده اند و برده اند ه هیچ کدام معلم نبوده اند بلکه آقا زاده ها و راه هموار کن آنان در مجلس بوده اند که با روش های فنی و تصویب قوانین ناعادلانه به نقع رانت خواران با دریافت رشوه عمل کردند . البته انسان های شریف و خدا ترس و قانع در میانشان زیاد است . کسانی که می خواهند در مقابل شفافیت عملکرد جامعه عمل کنند و یا یک سرگردن از دیگران بیشتر خود را به حساب بگذارند . بر خلاف عدالت و حق رفتار کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ضمن تایید سخن شما، مدتی است که نمایندگان پاپیچ حقوق بخورنمیر بازنشستگان شده اند، غافل از اینکه ما سی سال هرماه بخشی از حقوق خودرا تحویل صندوق بازنشستگی داده ایم که اکنون سود حاصل از سرمایه گذاری های صندوق در سی سال برای هر نفر خیلی بیشتر از حقوق دریافتی ماست، بعلاوه دولت های خدمتگزار قبلی برای جبران کسری بودجه ذخایر صندوق را بردند و نیز اختلاسهای مدیران صندوق که برای حفظ آبروی نداشته آنان نامشان فاش نشد، باعث شد صندوقهای بازنشستگان خالی شود و حالا سیستمی که خود برای کسری بودجه از صندوق کمک گرفته با هزار منت برای افزایش حقوق اقدام میکند،
بدانید و آگاه باشید حقوق بازنشستگان پس انداز خودشان است که فقط درصد اندکی از سود سی سال پس انداز را با منت به آنان پرداخت می‌کنند و اصل پول و سود آن به جیب گردانندگان و دولتیان رفته و می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
شهدا جون می دند
مجلسی ها حال می کنند
این بود دستاورد انقلاب
خبری اصالت کجا رفته
پیگیر باش تا حقوق این مجلسی ها هم شفاف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
یه عیب اساسی داره بخش نظرات... اونم اینه که به پاسخ نظرات نمیشه پاسخ داد ... درواقع طراحیش اینطوری هست و باید اصلاح بشه
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
به نظرم نماینده انقلابی نیاز به زیر نظر گرفتن و مشخص کردن عدد و رقم برای حق الزحمش نیست ، خودش نیم مثقال رگ غیرت انقلابی داشته باشه به اندازه سهمش برمیداره نه بیشتر ، پس اگر غیر از این دیدید در انقلابی بودنش شک کنید که قطعا او از این انقلاب نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نیازی به تکدیب نیست از این مجلس مخالف شفافیت و طرفدار اشراف هر چی بگی بر میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
ای قالیباف شفافیت را اجرا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
تقصیر و کم کاری از قالیبافه که نمیذاره شفافیت تصویب بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام.از دولت و مجلس میخواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای مردم ازاد کنند.یکی از دلالان اصلی خودرو همین اقای نعمت بخش هست که باعث گرانی ده برابری خودرو در هشت سال دولت تدبیرو امید شده،همیشه در جیبش یک کاغذ نوشته شده اماده هست تا بگوید اهن و...گرون شده،در صورتی که در خودرو از بی کیفیت ترین مواد استفاده شده و حداقل ده برابر گرانفروشی میکنند البته اینها با قطعه سازان نیز پشت پرده قرارداد افزایش قیمت قطعه بستند و قطعه را نیز اینها گران کردند تا حرفی برای گفتن داشته باشند،خود ایشان نیز چند تا ماشین میلیاردی خارجی سوار میشه و دم از خودروی ملی میزند،بیچاره مردمی که دیگر توان خرید خودرو ندارند و جان و مالشان در جاده ها به خاطر بی کیفیتی خودرو در خطر هست،امیدوارم دستگاه قضایی،مجلس،دولت و بیت رهبری در این مسئله ورود کرده و در عمل برخورد قاطع کنند تا مردم فکر نکنند که یک دستگاهی از این شرکتها حق السکوت و سهم میگیرند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
مگه قانون نگفته که افشای دارایی مسؤلان جرم است،
پس شما چه چیزی را تکذیب می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خخخخ یادم به موقعی اومد که وعده الکی میدادن خاک بر سرتون با این مملکت داریتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نمایندگان مجلس درآمدهای دیگری هم دارند که در فیش حقوقی منعکس نمیشه و حقوق ماهیانه شون در مقابل درآمد های جانبی آنها پشیزی هم نیست و درآمد 70 سال یک کارگر رو تو یه روز کسب میکنند و هیچ کجا هم ثبت نمیشه که بخواد کنترل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام.از دولت و مجلس میخواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای مردم ازاد کنند.یکی از دلالان اصلی خودرو همین اقای ///// هست که باعث گرانی ده برابری خودرو در هشت سال دولت تدبیرو امید شده،همیشه در جیبش یک کاغذ نوشته شده اماده هست تا بگوید اهن و...گرون شده،در صورتی که در خودرو از بی کیفیت ترین مواد استفاده شده و حداقل ده برابر گرانفروشی میکنند البته اینها با قطعه سازان نیز پشت پرده قرارداد افزایش قیمت قطعه بستند و قطعه را نیز اینها گران کردند تا حرفی برای گفتن داشته باشند،خود ایشان نیز چند تا ماشین میلیاردی خارجی سوار میشه و دم از خودروی ملی میزند،بیچاره مردمی که دیگر توان خرید خودرو ندارند و جان و مالشان در جاده ها به خاطر بی کیفیتی خودرو در خطر هست،امیدوارم دستگاه قضایی،مجلس،دولت و بیت رهبری در این مسئله ورود کرده و در عمل برخورد قاطع کنند تا مردم فکر نکنند که یک دستگاهی از این شرکتها حق السکوت و سهم میگیرند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
هیچ هم بعیدنیست نشستن اونجا واسه منافع خودشون تصمیمم میگرن البته حقم دارن چون خودمردم انتخاب کردن باید لال هم بشن .مذاکره میکنن واسه خودشونو منافعشون و اهدافشون اصلا انتطارخاصی هم نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
مجلسیها خوب می برند وخوب هم می خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حالا این مبالغی که اعلام میشه درسته و یا فقط جنبه تبلیغاتی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خدا کنه جلوشون رو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
چرا باید نماینده ها مسثتنی باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اینقدر رانت ها هست که حقوق توش کمه .فقط هم نمایندگان نیست همه دویست هزار مسول دررایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حقوق نماینده ها هم باید شفاف باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
عجب خیلی باحالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
عجب مجلسی اینا می خواستن رایشون رو هم شفاف کنن
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۴:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
با سلام . دولت و مجلس محترم واردات کالای خارجی ارز بر را ممنوع کند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
فکنم // چون مجلس در صدر اموره نباید دریافتیها و زد و بندهایشون معلوم باشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
مثلا چکار کردن که باید مستثنا بشن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۳:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
افسار وزارت نفت را یکبار هم که شده بکشید.
یکی از روشها نفوذ نیروهای باهوش و دانشگاهی و انقلابی به نفت هم برای تولید بیشتر و هم خودکفایی و هم مدیریت انقلابی و قوی .
Iran (Islamic Republic of)
Iman
۱۴:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
از ادبیاتی که استفاده کردی معلومه چقدر نخبه هستی.
نکنه انتظار داری حقوق دریافتیت با یه کارمند نفتی که به صورت اقماری کار میکنه و نصف طول عمر کاریش رو روی سکو و در جزایر سپری میکنه با تو کارمند جیم زن همیشه تعطیل یکی باشه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حقوق نفتی ها زیاد نیست، حقوق بقیه کمه. چون به بقیه ظلم میشه نباید انتظار داشته باشیم به نفتی ها هم ظلم بشه. من خودم نفتی نیستم، بیکارم، ولی باید حقوق همه مثل نفتی ها خوب و در حد کفایت زندگیشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نمایندها نیازی به حقوق ندارن راه دیگه برای درامد دارن که یک میلیاردربراشون هنگام انتخابات میلیاردی خرج میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اینها توجیحات ابکی است برای فرار از پاسخگو بودن اگر ریگی به کفش نماینده نباشد ونمایند دزد ومفسد نباشد نباید بترسد واین خود نشان میدهد که چه خبر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
همون حقوق اصلی رو بگید ببینیم چقدر می شه
مثل ما 3 یا 4 میلیون می گیرند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اینقدر ملت ایران تو این ده سال تحریم با این حقوق ها ای کم کارگری کارمندی پرستاری معلمی نگه داشتید

جرات ندارید حقپقذ ی مدیران ‌‌و‌مسول را منتشر کنید
وای بر شما
وای بر شما
ما این نظام دوست داشتیم .این انقلاب دوست داشتین .تحریم نتوانست ما را از پای در بیاورد
سطح رفاه مسولان تبعیض ما را از پا درآورد .ما در شعب ابی طالب تنها ز بودیم و شما همراهی که نکردید هیچ شدید کاسیان تحریم

هیت بیطرف باید تشکیل شود که وابسته به هیچ جناحی نباشد در مورد کاسیان تحریم تحقیق و تفحص کامل کنند و به ملت ایران شفاف سازی کند
France
من
۱۳:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
برا اثبات صداقت اعلام کنید.با تکذیب چیزی حل نمیشه اگ راست میگین از خودتون شروع کنید ب اعلام حقوق و مزایاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
آفرین بر شبکه های اجتماعی که هویتتون رو رسوا میکنه و مجبورتون میکنه به تکذیب و ...
مردم ایران آگاهن به فساد شما
اگه حرکتی انجام نمیدن به حرمت رهبر انقلابه
پس بهتره قبل از برافروخته شدن این مردم نجیب خودتون شرایطو درست و اصلاح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
بله نماینده مفسد و غارتگر حاضر نیست حقوقش شفاف و از طریق سامانه پاکنا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نباید فراموش کرد که نمایندگان درآمدهای جانبی و امتیازات دیگری دارند که بسیار بیشتر از حقوق و مزایای مجلس هست . چطور میشود که در یک شهر کوچک نماینده ای حدود 6 میلیارد هزینه تبلیغات میکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
باید نماینده های هرشهر رو بدن دست مردم همون شهر تا مثل قذافی به حسابشون برسن تا جرات نکنن،مفت خوری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
معلمان مدرسه ای در.........با پول خود ماژیک برای خودشان جهت استفاده در کلاس می خرند و نمایندگان انقلابی دنا پلاس از مجلس می خوان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خب نخرند کسی مجبورشون کرده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
کار ثواب که گفتن نداره دوست عزیز
گفتی ریا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اینهمه مسولان برای گرفتن چهار تا عکس ریا میکنند .حالا این شد ریا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حذف پیمانکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام متاسفانه برخی نماینده ها...تارای داری قربونتم بعداون وقت ندارم...؟؟؟؟؟؟نماینده...نماینده مردم هستش یاآقایی مردم؟؟؟؟؟؟ بعضیهاشون جوری خودشونومی گیرن که آدم فکرمیکنه اربابه...۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
نماینده رو بدین دست ملت تا روشونو کم کنن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اما به نظر من این حقوقها در جامعه منتشر نشه بهتره چون من به شخصه وقتی میفهمم حقوق نمایندهای وزیزی مدیری بالاتر از حد استاندارد هست وقتی خودشون رو خدمتگزار میگن هستیم با حقوق منه بازنشسته ای مه ۷۳۰۰ میگیرم زمین تا اسمون فرقه عصبی وناراحت میشم اونم تازه ۵۳۰۰ میاد دستم کلی قزض وقول دارم زندگی دارم بالیسانس وحق مدیریت فرهنگی خیلی عصبی وناراحت میشم چون بی عدالتی محض رو میبینیم پس بهتره ملت ومن نوعی ندونیم ارامش داریم ارامش تو جامعه برقراره جو جامعه متشنج میشه مردم به دولت مردان لیشتر بدبین مبشن دشمن سو استفاده میکنه پاین پیام رو بعنوان دلسوز نظام به دولت مردان مقتدر برسونید همینقدر دولت میدونه کافیه جلوی حقوقهای غیر متعارف رو بگیره به قشر کارگر مستضعف ومتوسط وبازنشستگان کشوری ولشکری ووکاذگری وکارگران بده تا اونها هم مثل ما طعم راحتی رو بعد عمری در این دولت مقتدر بچشن وبچشیم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خوب باید همه بدانند مردم ناظران و دیدبانان خوب و عادلی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حقوق اکثر بازنشستگان تامین اجتماعی زیر ۴ تومن هست خدایش دوبرابر کارگر حقوق میگری خوشبحالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
خوشبحالت واقعا،من کارگر ۴تومن می گیرم نصفش بدهی بقیشم برای یه ماه ببین چه میکشیم ماها،بعد کلی آدم هست که از بس حقوقشون زیاده باد کردن ،از بس خوردن،ما نداریم شدیم عین چوب خشک تف به این عدالت،لعنت به این دنیای نامروت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
یک معلم باهزینه خودش سرکار می رود ولی یک ریال مزایا به اونمی دهند اوایل خدمت پانصدکیلومتر از محل خدمت فاصله داشتم باهزینه خودم می رفتم کرایه خانه باخودم بودچرایک نماینده مجلس با هزینه خودش دفتر اجاره نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
بقیه کارمندان هم با پول خودشون سرکار می رند

فقط باید نظام هماهنگ و همسان‌سازی حقوق ها اجرایی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
همه کارمندا بغیر از معلما مزایا دارن
حق مسکن دارن
حق سرویسو هزار کوفت و زهر مار دیگه دارن قربان!!!
عدالت کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
۱۲:۳۱شما می دانید۵۰۰کیلومتر دوری از خانواده یعنی چه شما می دانید قلعه گنج کجاست می دانیدسال ۷۲چقدرمحروم بود ه مطالبی که عرض کردم تنها بخش کوچکی ازسختی های کار معلمی هست من ازسختی مسیری که بایدطی می کردیم بیماری ها نبودآب شرب مناسب نبودغذای مناسب وبه زورفرستادن معلم به آن منطقه حرفی نزدم مشکلات وسختی های کار یک معلم قابل وصف ودرک نیست بعدشما می گویید همه کارمندان حق ایاب وذهاب نمی گیرند کدام کارمندبایددرپانصد کیلومتری محل زندگیش بدون امکانات ومزایا خدمت کنددرصورتیکه کارمندان دیگر کلی مزایا دارند وشما عنوان نکردید حقوق کارمندان دیگر چندین برابر معلم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اول تکذیب یواش یولش تایید و با عنوان امنیت ملی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
از شفافیت آرا چخبر ووروجکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
رای دست خودشونه،معلومه که نمیگن،یه نماینده تو شهرماهست از وقتی یادمه بوده والانم هست،هیچ عرضه ای هم نداره،ولی هست مشخصه از جایی ساپورت میشه،اگه می تونین جلو اینا رو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام
چرا این لایحه تبدیل وضعیت به صحن نمیره!!
#تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی
آخرین اخبار