مدارس شهر‌های قرمز و نارنجی استان کرمانشاه برای یک هفته دیگر غیرحضوری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهر‌های نارنجی و قرمز استان کرمانشاه تا پایان هفته آینده (۲۹ بهمن ماه) به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی می‌باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان کرمانشاه، کلاس‌های درس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق شهری در وضعیت قرمز و نارنجی از فردا (۲۳ بهمن) به مدت یک هفته غیرحضوری و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد"خواهد بود.

شیرزادی گفت: در مناطق قرمز و نارنجی کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری برپا می‌شوند.

در مدارس مناطق با وضعیت زرد استان کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت گروه بندی شده در مدارس با تراکم بالای دانش آموزی به صورت حضوری برپا می‌شود، در صورتی که در مدرسه‌ای دانش آموزان بیش از یک کلاس علائم کرونا داشته باشند، با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

آموزش در مدارس مناطق با وضعیت آبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری خواهد بود.

ملاک وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان‌ها (زرد، نارنجی و قرمز) مطابق اعلام رسانه‌های رسمی خواهد بود.

حضور عوامل اجرایی مدرسه در مدارس جهت پاسخگویی به دانش آموزان، والدین و ارباب رجوع در روز‌های هفته الزامی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.