مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و طی تقسیم بندی (رنگ) بر مبنای وضعیت بیماری، این شهرستان در محدوده رنگ نارنجی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - کرامت جاودان زاده  می‌گوید: با توجه به وضعیت نارنجی باغملک، فعالیت  کلیه مراکز آموزشی شامل دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه و دیگر آموزشگاه‌ها غیر حضوری است.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک همچنین برگزاری جلساتی که باید در فضای سربسته برگزار شود، با حضور حداکثر ۲۰ نفر و با رعایت شیوه نامه‌ها و الزامات ضرورت دارد.

این مقام مسئول گفت:  رعایت تمام نکات بهداشتی صادر شده از وزارت بهداشت باید سرلوحه رفتار‌ها و امورات روزانه زندگی قرار گیرد.

جاودان زاده گفت: باید واکسیناسیون عمومی جمعیت بالای ۵ سال را در اولویت قرار دهیم و در اولین فرصت نسبت به دریافت و تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام نماییم.  

پیش از این مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفته بود تعداد مراجعه کنندگان سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان روزانه  هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

او گفت: گستردگی بیماری در مناطق شهری و روستایی یکنواخت بوده و ۷۵ درصد از تست های کرونایی که از مراجعه کنندگان گرفته می‌شوند، مثبت هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار