در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر یک زندانی بدهکار مالی به همت بانوان همدانی آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: بانوان پایگاه شهید سمیه در همدان دراقدامی پسندیده یک زندانی آقا را به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اهدای ۲۰۰ میلیون ریال آزاد کردند.

در استان همدان ۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد آقا و ۸ زندانی جرایم غرعمد خانم در مجموع با ۴۰ میلیارد تومان بدهی در حبس به سر می برند.

یدالله روحانی‌منش گفت: با توجه به اینکه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم قصد داریم پدران و مادرانی که به علت بدهی‌‎های مالی در زندان هستند در عید نوروز در کنار خانواده خود باشند و مشکلات مالی آن‌ها رفع شود.

او گفت: از خیران و هم استانی‌های عزیز خواستاریم در این امر خیر مشارکت کنند و سبب حل مشکل این زندانیان در آستانه سال نو شوند.

هفته‌‎های گذشته هم  با برگزاری جشن گلریزان مساعدت‌های لازم برای آزادسازی ۵۰ زندانی فراهم شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت و موجبات آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند می‌توانند هدایای نقدی خود را به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، جام ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.