مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی از انتشار جدول اکران فیلم‌های راه‌یافته به بخش رقابتی چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -سید وحید سید حسینی گفت: طبق جدول اکران فیلم‌های راه‌یافته امروز، ۲۳ بهمن‌ماه، شامل مستند «شهدای سلطانی» به کارگردانی مهدی قرآنی، مستند «درازنای شب» به کارگردانی مجید خاکپور، مستند «بندی‌ها» به کارگردانی جلیل شریعتی‌فر و فیلم‌های داستانی «نهال همدلی» به کارگردانی مهدی خدیوی‌پناه، «شوفر» به کارگردانی رضا نجاتی و «کلکسیون مادر» به کارگردانی مهدی خدیوی‌پناه است که در ساعت ۱۶ اکران خواهد شد.

به گفته او همچنین فیلم‌های داستانی «هاوار» به کارگردانی موسی حاجی‌نژاد، «نسیان» به کارگردانی ریحانه مرتضی‌نیا و «سیب آدم» به کارگردانی سعید ولی زاده به همراه مستند‌های «زخم باز» به کارگردانی مجید خاکپور و «جزیره بهرام» از مسعود زارعیان ساعت ۱۸:۳۰ نمایش داده می‌شوند.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: در روز یکشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه و در دومین روز از برگزاری این جشن، دو فیلم داستانی «چشم‌هایی به انتخاب» به کارگردانی علیرضا موسی‌زاده و «دیوار» به کارگردانی سمانه سپهری‌کیا به همراه مستند‌های «مهمان» از میلاد اسماعیلیان و دانیال اسماعیلیان، «پیشگام» محمد عرفانیان‌عبادی و «مات» به کارگردانی نسیم عبادی در ساعت ۱۶ اکران خواهد شد.

به گفته حسینی همچنین مستند «آنجا سپیده‌دم» به کارگردانی هاشم مسعودی و محسن جهانی، مستند «ایستگاه» به کارگردانی غلامرضا زوزنی، فیلم داستانی «برنده» به کارگردانی علی کیوان، فیلم داستانی «سفید» به کارگردانی سجاد مشتاق و علی محمودی، فیلم داستانی «بی دادگاه» به کارگردانی علی جعفری و پویانمایی «فتح خرمشهر» از شهرام بیگی و علی علی‌جان‌زاده در ساعت ۱۸:۳۰ اکران خواهند شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: آیین اختتامیه و اهداء جوایز برگزیدگان این جشن دوشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.