مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنوز فیلم‎‌ها و تعداد سینما‌های جشنواره فیلم فجر مشهد مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حجت طباطبایی در جمع خبرنگاران  گفت:جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ بهمن ماه طبق روال هر ساله کار خود را شروع می‌کند، اما متاسفانه تا به امروز نه تعداد سینما‌ها مشخص است و نه تعداد فیلم‌هایی که قرار است در مشهد اکران شود.

به گفته او ۶ سینمای فعال و ۲ سینمای آماده بهره‌برداری در مشهد داریم که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت تمام این ۸ سینما در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ استفاده کنیم به هرحال ما تابع ستاد جشنواره فجر کشور هستیم و منتظریم تا نتیجه نهایی برای حضور تعداد سینما‌ها و فیلم‌های جشنواره را اعلام کنند. ضمن اینکه هنوز بلیت فروشی فیلم‌های جشنواره و ساعت‌های اکران مشخص نیست.


بیشتر بخوانید



مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان را نیز امسال برگزار خواهیم کرد و فیلم‌های خوبی را نیز در این بخش اکران خواهیم کرد؛ زیرا که این بخش به دلیل ارتقاء سطح فرهنگی مخاطبان و سطح فنی هنرمندان می‌تواند به اندازه فیلم‌های جشنواره فجر بسیار حائز اهمیت باشد.

طباطبایی  گفت: پیگیر مشخص شدن سینما‌ها و فیلم‌ها هستیم و قرار است که این موضوع در همین هفته مشخص شود و امیدواریم مانند سال‌های گذشته بتوانیم یک سینما را به عنوان سینمای رسانه مشخص کنیم تا اصحاب رسانه بتوانند به تماشای فیلم‌ها بپردازند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.