خانه دار شدن بیش از سه هزار مددجوی بهزیستی در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بیش از سه هزار نفر از مددجویان بهزیستی استان در چند سال آینده به تدریج صاحب مسکن خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -بهزاد ستاری گفت: تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ نفر تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن به صورت شخصی نام‌نویسی کرده‌اند و مجموعه بهزیستی هم تعداد یک‌هزار و ۶۰۰ نفر را برای دریافت مسکن مددجویی معرفی کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل می گوید: همچنین تعداد ۹۹ واحد مسکونی در امسال به مددجویان واگذار شده و با احتساب ۶۵ واحدمسکونی افتتاح شده در دهه مبارک فجر، مجموع واحدهای واگذار شده به مددجویان به ۱۶۴ باب رسیده است.

به گفته او، ۳۰واحد مسکونی نیز تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان زیر پوشش واگذار خواهد شد و با این وجود کل واحدهای واگذار شده به مددجویان تا پایان امسال به حدود ۲۰۰ واحد خواهد رسید.

ستاری گفت: همچنین تاکنون به ۲۰۶ نفر از خانوارهای زیر پوشش بهزیستی اردبیل مسکن چند معلولی تحویل داده شده و برای ۱۰۹ خانوار هم کار در مرحله شناسایی و آغاز عملیات ساخت قرار دارد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، برای خانواده‌های چند معلولی شهری ۱۴۰ میلیون و برای خانوارهای چند معلولی روستایی ۸۴ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است و در کنار آن تمامی انشعابات از جمله گاز، برق، آب و نقشه ساختمان رایگان ارایه می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.