راهبرد دولت سیزدهم در خدمت مردم بودن است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:دولت سیزدهم برخاسته از بطن مردم است و با تکیه بر اعتماد مردم و اتکا به مردم شهیدپرور و انقلابی گام بر می‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - رضا ابراهیمی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به روند تغییر و تحولات مدیران اداری گفت: تغییر و تحول در نظام اداری کشور، امری معمول و طبیعی است که با هدف استفاده از تفکرات و ایده‌های جدید در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود و بر این باوریم که تغییر مدیران تنها به معنی تغییر سنگر خدمت به مردم است.

وی می گوید: دولت سیزدهم برخاسته از بطن مردم است و با تکیه بر اعتماد مردم و اتکا به مردم شهیدپرور و انقلابی گام بر می‌دارد؛ و اینک انقلاب اسلامی با قدرت مردم و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، با وجود تمام تحریم‌ها و دوران جنگ تحمیلی و فشار‌های اقتصادی، شرایط سخت را پشت سر گذاشته و همچنان در حال رشد و پیشرفت است.

ابراهیمی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف گفت: به برکت انقلاب، ایران اسلامی در جوامع بین المللی و حوزه‌های مختلف علمی، تکنولوژی و سیاسی حرف برای گفتن دارد و قدرت سیاسی کشور نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: فرمانداران رسیدگی به مناطق محروم، توجه به اقشار کم درآمد و تقویت تولید و اشتغال را اولویت کاری خود قرار داده و به طور مستمر از ظرفیت نخبگان، مدیران متعهد و باتجربه و ائمه جمعه و جماعت استفاده نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با.این.وضع.گرانی.معلومه.نخو۲۰هزاری.شده.۵۳.۵زار.لپه.شده۵۵.هزار.لوبیاچتی.شده.۶۲.هزار.و.....معلومه.مملکت و.رها.کروین.به.امان.خدا