بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) در ورامین

مراسم بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی ،مرجع فقید تقلید در مصلای شهرستان ورامین برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی شامگاه یکشنبه با حضور بیت معظم این مرجع فقید عالیقدر، علما و روحانیون گلپایگان، تهران، قم و دشت ورامین و مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در مصلای صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی قمی سخنران این مراسم با اشاره به ویژگی ساده زیستی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت:این عالم دلبستگی به دنیا نداشت و زندگی ایشان در اوج سادگی بود.

او گفت: آیت الله العظمی صافی در اوج سختی و مشقت، ذره‌ای از تلاش و کوشش در دفاع از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آمد.

بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) در ورامین

حسینی قمی گفت : امروز ما در اوج رفاه و آزادی قرار داریم و باید طلاب، زندگی این عالم ربانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حسینی قمی می گوید: اخلاص آیت الله العظمی صافی گلپایگانی زبانزد است و هیچگاه در سخنان ایشان، ذره‌ای ریا دیده نمی‌شد و همه روحانیون و طلاب باید از ایشان الگو بگیرند.

این کارشناس برجسته مذهبی با اشاره به پیوند عمیق مردم ورامین با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: مردم ورامین از گذشته با این عالم ربانی ارتباط عمیق داشته اند و این نشان دهنده علاقه مردم این دیار به روحانیت است.

بزرگداشت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) در ورامین

او با اشاره به تجلیل باشکوه مردم از این مرجع دینی گفت: تجلیل باشکوه پیکر مطهر این مرجع بزرگ در قم، نجف، کربلا و پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهنده جایگاه بزرگ و ارزشمند آیت الله العظمی صافی است و خدا بهترین پاداش را به این مرجع بصیر عطا کرد و ایشان را در بهترین مکان، دفن کردند.

حسینی قمی گفت: قریب ۱۰۰ اثر علمی از این مرجع فقید به یادگار مانده است و ایشان همواره به علم آموزی تاکید می‌کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار