دبیر ششمین دوره جشنواره تئاتر اردیبهشت گفت: جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت در ششمین دوره خود با انتشار فراخوان و معرفی دبیر، رسما کار خود را آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -خانم قربانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های رقابتی شامل اجرای صحنه‌ای، اجرای آلترناتیو، نمایش رادیویی، نمایشنامه‌نویسی، پژوهش، ایده تا کارگردانی و طراحی پوستر و بروشور اجرا می‌شود که به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی، تندیس، لوح تقدیر و عنوان شایسته تقدیر، اعطا می‌شود.

 متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اسفند به شماره تلگرام: ۰۹۹۴۱۸۹۰۸۱۶ و یا ایمیل جشنواره: ordibeheshtfestival ۱۴۰۱@gmail.com ارسال کنند.

 این جشنواره، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود .

 این جشنواره در چهار دوره نخست به صورت حضوری برگزار شد، اما امسال برای دومین سال متوالی، به دلیل شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی دنبال می‌شود.

 پنجمین دوره جشنواره تئاتر اردیبهشت امسال در پنج بخش و به صورت کاملا مجازی برگزار شد که ۱۵۹ اثر از سراسر کشور برای بخش‌های رقابتی این جشنواره از ۴۸ دانشگاه و از شهر‌های مختلف از جمله تهران، یزد، اصفهان، تبریز ارسال شد که از میان این آثار ۱۲ اثر از بخش صحنه‌ای و سه اثر از بخش نقالی آماده اکران شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار