اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تصفیه خانه آب شرب سد تازه کند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: بزودی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تصفیه خانه آب شرب سد تازه کند تخصیص خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - علی حیدری اناری گفت: حجم عملیات در حال انجام توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در شهرستان‌گرمی و انگوت در سطح استان بی‌نظیر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در دیدار با امامان جمعه شهر‌های گرمی و انگوت می‌گوید: پروژه ساماندهی رودخانه مرزی بالهارود در بازه مهدیخانلو از جمله فعالیت‌های شرکت در این شهرستان است که هم اکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه‌ریزی برای اتمام آن به‌عمل آمده است.

حیدری اناری گفت: تامین و تخصیص نیاز آب شرب و صنعت شهرستان گرمی در اولویت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل است و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این خصوص به‌عمل آمده است.

او همچنین تکمیل احداث سد عمارت و احداث تصفیه خانه سد تازه کند را یادآور شد و گفت: تمامی تلاش‌های خود را به‌کار خواهیم بست تا این طرح‌ها در زمان مقرر به نتیجه برسند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در این دیدار نقش ائمه جمعه و جماعت را در تبیین وضعیت منابع آبی منطقه و ترویج فرهنگ الگوی مصرف آب را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری همه جانبه برای پیشبرد این هدف مهم شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.