مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: ۱۰ جایگاه سوخت جدید با هدف خدمات‌رسانی بهتر، کاهش صف‌های طولانی خودروهای سواری و کامیون‌ها در حال ساخت است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سیدکاظم اسد گفت: هم اینک در ۱۳ شهرستان تحت پوشش این شرکت در جنوب سیستان و بلوچستان (منطقه چابهار) ۵۱ جایگاه سوخت فعال است که تلاش‌های بسیاری طی یک‌سال اخیر برای اخذ مجوز احداث جایگاه‌های جدید انجام شده است.

او می گوید: طبق مجوزهای صادره هم اینک ۱۰ جایگاه شامل ۲ جایگاه در شهرستان چابهار (میدان مادر داخل شهر و ورودی گیت شمالی منطقه آزاد)، سه راهی خیرآباد و ابتر در ایرانشهر، یک جایگاه در گلمورتی دلگان، یک جایگاه در کلماتی ریمدان شهرستان دشتیاری، یک جایگاه در کُنارک، یکی در فنوج و یک باب CNG در روستای چاه شور دلگان و یک باب تاسیسات گاز مایع در نیکشهر در حال ساخت است که امیدواریم به زودی و به ویژه با بهره‌برداری از جایگاه‌های شهرستان چابهار حجم زیادی از بار ترافیکی جایگاه‌های سطح شهرستان کاهش یابد.

به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار از ابتدای امسال  تاکنون چهار میلیون و ۶۵ لیتر بنزین، ۶۱۵ میلیون و ۸۲۵ هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) در جنوب سیستان و بلوچستان تحویل داده شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هشت درصدی را نشان می‌دهد.

اسد گفت: که با بهره‌برداری از جایگاه هوران در ورودی گیت شمالی منطقه آزاد چابهار قبل از پایان سال‌جاری و انتقال بخشی از ترافیک خودروهای سنگین به این جایگاه و همچنین بهره‌برداری از جایگاه میدان مادر، بخش زیادی از بار ترافیکی خودروهای سواری در سطح شهرستان کاهش پیدا کند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: جایگاه مومان (بخش نفتگاز) نیز از ابتدای ماه جاری راه‌اندازی شده و امیدواریم در کاهش ترافیک موثر باشد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پهناوری دارای ۲ منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در شمال استان به مرکزیت زاهدان و جنوب استان به مرکزیت چابهار است که هر یک تعدادی از شهرستان‌های این استان را تحت پوشش دارند.

« مدیران اجرایی چابهار اعلام کرده‌اند فقط این شهرستان ۱۵ جایگاه توزیع سوخت نیاز دارد»

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار