نیروهای مسلح یاری گر مردم در شرایط سخت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث و بحران‌ها مردم را یاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - آیت‌الله عبادی در دیدار با لشگر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: وحدت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه، نیروی مقتدر انتظامی و نیروی پربرکت بسیج برای دشمن خیلی کمرشکن است.

او گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کلمه طیبه است که این انگیزه‌ها در نیروی نظامی پیش از انقلاب وجود داشت و اگر غیر از این می‌بود پیروزی انقلاب با مشکل عظیمی روبه‌رو بود یا پیروز نمی‌شد یا هزینه‌های زیاد می‌داد.

به گفته امام جمعه بیرجند در کنار نیرو‌های مسلح، مردم هم سنگ تمام گذاشتند و در دوران دفاع مقدس در کنار نیرو‌های نظامی از آب و خاک دفاع کردند  از این رو جایگاه نیرو‌های مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث مردم را یاری کردند.

آیت الله عبادی گفت: مکتب حاج‌قاسم افتخاری برای نیرو‌های نظامی مکتبی جمهوری اسلامی ایران است و در مقطعی سرنوشت ساز این‌ها با امام راحل بیعت و از خودگذشتگی کردند و امروز بعد از ۴۳ سال این پایمردی و وفای به عهد و پای بیعت ایستادن نمره بالایی دارد.

چابک‌سازی نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران متناسب با آمایش سرزمینی

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان پیوند ارتش با ملت با استفاده از تجربیات گذشته و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و مردم‌داری گفت: در سیل‌های مختلف سطح کشور آنچه باعث نجات کشور شده نیرو‌های مسلح است و اعتماد به خدا، رهبری، اتحاد بین نیرو‌های مسلح موجب موفقیت ما شده است.

شاطری به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن، اشاره کرد و گفت: در جنگ نیابتی با استفاده از مسلمانان افراطی، موج اسلام هراسی در جهان ایجاد کرد. داعش نیروی سازمان یافته ندارد، اما تفکر داعش بسیار خطرناک است که ما باید هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: دشمنان نظام اسلامی کور خوانده چرا که با اتصال ارتش و نیروی مسلح به جامعه روحانیت تاکنون حربه‌های دشمن به پوچی گرایده و نیروی مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه است.

او  به چابک سازی نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  گفت: اکنون این چابک سازی متناسب با آمایش سرزمینی و نیاز اقلیمی کشور است.

شاطری با بیان پیوند ارتش با ملت با استفاده از تجربیات گذشته و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و مردم‌داری گفت: در سیل‌های مختلف سطح کشور آنچه باعث نجات کشور شده نیرو‌های مسلح است و اعتماد به خدا، رهبری، اتحاد بین نیرو‌های مسلح موجب موفقیت ما شده است.

او با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن، گفت: در جنگ نیابتی با استفاده از مسلمانان افراطی موج اسلام هراسی در جهان ایجاد کرد. داعش نیروی سازمان یافته ندارد، اما تفکر داعش بسیار خطرناک است که ما باید هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: دشمنان نظام اسلامی کور خوانده چرا که با اتصال ارتش و نیروی مسلح به جامعه روحانیت تاکنون حربه‌های دشمن به پوچی گرایده و نیروی مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه است.

شاطری گفت: ارتش بعد از جنگ بازسازی تجهیزات آسیب دیده را با اتکا به نیروی داخلی انجام داد و با اینکه از خیلی از تجهیزات محروم بودیم، اما توانستیم در این سال‌ها با توکل به خدا و خودباوری بسیاری از تجهیزات را خودمان بسازیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار