در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۷۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (سوم اسفند) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۱۷۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید

در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۷۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۲۶ واحدی در ارتفاع ۳۲۸ هزار و ۷۰۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، شپنا و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۱ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۲۴ واحدی قرار گرفت.

تجلی نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. در این دقایق بازار ۵۳ نماد در صف خرید و ۴۲ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۱:۵۵ شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۵۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۴۹ واحدی در ارتفاع ۳۲۸ هزار و ۷۳۱ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۲۷ واحدی قرار گرفت.

اتکای نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. در این دقایق بازار ۷۹ نماد در صف خرید و ۶۱ نماد در صف فروش است. همچنین بیشتر حجم به نماد‌های خودرو، تجلی و خاورح متعلق بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار