داستان دنباله دار تأخیر پرواز هواپیما در یزد

مسافران پرواز شب گذشته یزد ـ مشهد سرانجام پس از ۲ مرحله اعلام تأخیر، ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به مشهد رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - پرواز هواپیمای آسمان یزد - مشهد که قرار بود ساعت ۲۱:۱۵ پرواز کند با چند ساعت تأخیر انجام گرفت تا مسافران ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به مقصد برسند. 

مسافرانی که خود را آماده پرواز کرده بودند، ابتدا با پیامکی مواجه شدند که این پرواز در ساعت ۲:۱۵ بامداد انجام می‌گیرد، اما پیامک دیگری با این مضمون که هواپیما ساعت ۳:۴۵ دقیقه پرواز می‌کند، برای آنان ارسال شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های یزد گفت: این تأخیر از اراده فرودگاه یزد خارج بود چرا که هواپیما باید از تهران به سوی یزد می‌آمد تا این پرواز صورت گیرد که هواپیما با مشکل فنی مواجه شد.

محمد ادیب دوست می گوید: تأخیر در پرواز هواپیما از تهران- یزد سبب شد تا در سفر مسافران یزدی هم تأخیر به وجود بیاید و بر این اساس شهروندان معطل شده تا هواپیما برسد و سپس به سوی مشهد پرواز کنند.

به گفته او تأخیر در هر پروازی سبب بهم خوردن برنامه بعدی این هواپیما می‌شود و بر این اساس برنامه سایر پرواز‌های این هواپیما به مشکل خورده و با تأخیر انجام شده است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه یزد گفت: در حال حاضر یک هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان، در ایام هفته به صورت شب خواب در فرودگاه بین‌المللی یزد مستقر است و صبح به سوی تهران پرواز می‌کند.

ادیب دوست گفت: پرواز تفلیس در ایام عید نوروز به نتیجه رسیده و در حال رایزنی برای پرواز‌های دبی، استانبول، باکو و دبی هستیم.

به گفته او  در حال حاضر هفته‌ای ۲ پرواز از فرودگاه یزد به سوی نجف اشرف انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.