رسیدگی به ۱۱ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت:از ابتدای امسال تا کنون به بیش از ۱۱ هزار پرونده رسیدگی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۱۱ هزار و ۱۹، ۱۰۱۹ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین رسیدگی شده که ۹ هزار و ۷۳ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۹۷۳ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۹۵۵ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شده است.

وی افزود: متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از هزار و ۶۷۴ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها را ۵ روز بیان کرد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی بوده است.

همچنین، نگهداری کالای اساسی قاچاق بیشتر تخلف و پس از آن قاچاق سوخت، لباس ودخانیات جای دارند.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح تحول وبرگزاری گشت‌های سیار از بیستم مهر با هدف نظارت بر بازرسی‌ها و صیانت از حقوق شهروندان بیش از ۸۹۰ اکیپ گشت مشترک برگزار شده و در حدود ۲۲ میلیارد ریا ل جزای نقدی برای متخلفین منظور شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: این طرح در خصوص نظارت بر کالا‌های اساسی، واحد‌های تولیدی و وارد کننده‌های کالا و نظارت بر واحد‌های مهم ملی صادر کننده کالا که در ساعات و ایام اداری، غیر اداری و تعطیل برگزاری شده است.

محمدی تاکید کرد: پرونده‌های این طرح با قید فوریت و تشدید در مجازات‌ها رسیدگی خواهد شد و در صورت بروز رسانی و تعدیل جریمه‌های صنفی می‌توان برخود موثر و قاطعی با متخلفان اقتصادی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار