میرتاج‌الدینی: کمیسیون تلفیق درباره وضعیت ارز ترجیحی مصوبه جدیدی نداشت

نشست کمیسیون تلفیق درباره بررسی وضعیت ارز ترجیحی در سال آینده برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: در لایحه بودجه سال آینده ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نداریم و نرخ ETS (ارز ۲۳ هزار تومانی) در نظر گرفته می‌شود.

بر اساس این تصمیم کمیسیون تلفیق، یارانه ریالی به میزان "مابه التفاوت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی با ETS، ضربدر ۹ میلیارد دلار" در تبصره ۱۴ لایحه بودجه قرار می‌گیرد که یعنی؛ هر دلار از ۹ میلیارد دلار یاد شده در لایحه بودجه، ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ برای تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام اساسی ۹ میلیارد دلار قرار داده.

در نشست امشب کمیسیون تلفیق مصوب شد به جاماندگان کمیته امداد و بهزیستی و سایر مردم سهام عدالت تعلق بگیرد.

این کمیسیون منابع لازم برای تأمین قیر رایگان را به همان میزان ۱۵ هزار میلیارد تومان از منابع داخلی وزارت نفت مصوب کرد.

همچنین مصوب شده در تبصره ۱۴ لایحه بودجه، حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان در اختیار دولت برای پشتیبانی و اختصاص یارانه کالای اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و خرید گندم قرار داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
یادش به خیر. همین مجلس انقلابی در زمان دولت قبلی و ابتدای تشکیل شدنش می گفت دلار در سال بعد به ۱۵ هزار تومان می رسد. یعنی همین سالی که گذشت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
آقای میر تاج الدینی چرا با صداقت با مردم صحبت نمیکنید شما در هر صورت قصدتان این است ارز ۴۲۰۰ تومان رابین واردکنندگان که داخل حلقه ای خاص و بسته هستند همانند ۳،۴ سال گذشته دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان توزیع کنید چرا این مطلب رابه مردم شفاف نمیگوئید شما اگر قصدتان خیر مردم است و این تصمیم را به صلاح ملت میدانید چرا از شفاف بیان کردن این مطلب واهمه دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
آقای حاجی بابائی چرا بی جهت جوسازی میکنی آخر آخرتی هم وجود دارد ۶ برابر شدن قیمتها را از کجا آوردی؟ این مورد تخصصی است اجازه دهید تا کارشناسان اقتصادی راجع به آن نظر دهند چرا راجع به مطلبی که علم و یقین نداری اینطور با اطمینان صحبت میکنی و خودت را در آن دنیا مدیون حداقل ۵ دهک قشر ضعیف جامعه میکنی
آخرین اخبار