فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی سه سارق حرفه ای و سابقه دار سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی سه سارق سابقه دار و حرفه‌ای سیم وکابل برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او از اعتراف متهمان دستگیرشده به هشت فقره سرقت در بازجویی‌های پلیس خبر داد و گفت: پس از تشکیل پرونده علیه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سرهنگ مظفری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان خرمشهر، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری هشت سارق حرفه‌ای و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت در چند عملیات تخصصی در این شهرستان نیز خبر داد.

او گفت: این متهمان به سرقت‌هایی مانند منزل، سیم برق، اماکن خصوصی و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند و در نهایت تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در به سرعت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.