رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: احترام به فعالیت احزاب و تشکل‌ها در چارچوب قانون، برای پویایی جامعه ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -محمدی در دیدار با دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب  در مورد جهاد تبیین گفت: نقش احزاب در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه، مهم است.

 او گفت: امروزه جنگ روانی دشمن به کمک ابزار رسانه‌ها و فضای مجازی برای تضعیف دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیشتر شده بنابراین به توصیه رهبر معظم انقلاب ، آگاهی دادن به مردم از خدمات بزرگ نظام، ضروری است و احزاب می‌توانند در این عرصه، موثر باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان، انتخابات را یکی از ستون‌های نظام و تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی تلقی کرد و گفت: یکی از کارکرد‌های مهم احزاب، بسترسازی شور انتخاباتی است که مورد ترغیب دست اندرکاران انتخابات است.

در ادامه این دیدار دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان هم، شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات را به عنوان دیده‌بان مهم نظام در عرصه صیانت از قانون اساسی و نیز سپردن مسئولیت‌های تصمیم‌گیری و قانونگذاری به افراد صالح و شایسته در کشور لازم دانست و کارکرد این نهاد را حساس و خطیر تلقی کرد.

رحیم پور با یادآوری سابقه مبارزات انقلابی و تشکیلاتی حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان حزب متعهد به نظام و مردم می گوید: این تجربه تشکیلاتی متعهدانه با بیش از نیم قرن قدمت، می‌تواند با همکاری دیگر احزاب، پرچم‌دار و محوریت نظارت بر امر سیاسی و سیاست‌گذاری باشد و در کادرسازی مسئولیت‌های اجرایی برای خدمت صادقانه به مردم، موثر واقع شود و دفتر نظارت و بازرسی انتخابات را نیز درانجام ماموریت یاری کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.