نماینده قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در غرب کشور، عشایر را مرزداران غیور کشور و نظام اسلامی خواند که با برقراری امنیت در مرز‌ها دشمن را از رسیدن به اهداف خود مایوس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سردار مرتضی مرادی گفت: دشمن نمی‌خواهد یاد و خاطره شهدا در اذهان زنده نگه داشته شود، اما باید بداند که کور خوانده است و ملت ما جانفشانی شهدا را فراموش نخواهند کرد.

تا آخرین قطره خون بر پیمان با شهدا هستیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

دشمن پس از پیروزی انقلاب همواره بدنبال توطئه علیه نظام و مردم بوده است، اما دلسوزان نظام نشان دادند که هیچگاه به دشمن اجازه خودنمایی نداده و نخواهند داد.

آقای مرادی از حماسه ۲۶ مرداد ۵۸ پاوه و چهارم مهرماه سال ۵۹ گیلانغرب در مقابل تهاجم ضد انقلاب و ارتش بعث عراق به عنوان ۲ حماسه ماندگار نام برد.

 این حماسه با کمک نیرو‌های مردمی و عشایر از اهل سنت وشیعه ونیرو‌های مسلح متحد و درکنار هم مقاومتی بی نظیر خلق شد و اینجا بود که غیرت، سلحشوری، وفاداری عشایر به خوبی نمایان شد.

عشایر نقش موثری را در دوران دفاع مقدس برای استان کرمانشاه ایفا کردند و ملت ایران هیچگاه حماسه آفرینی‌های آن‌ها را فراموش نخواهند کرد و این از افتخارات مردم غیور شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه و کشور است.

 نقش آفرینی عشایر در آفند پدافند مقابله با ضد انقلاب و تهاجم ارتش بعث در جای جای استان کرمانشاه آن هم در آن شرایط سخت همواره ماندگار است و باید این نقش موثر بازگو شود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.